بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تلخ و شیرین

از دید من بعضی آدمها خصوصا در محدوده سنی تا 30 سال  و یا مجرد های کم سن مایل به شنیدن خلاف شیرین میباشند تا حقایق تلخ !

وقتی صحبت از منطق ، حقایق و واقعیت ها میشه و اینکه بعد از شروع زندگی نقش پررنگی در روابط  و آینده شما داره ، افراد کم تجربه یا با سن پایین شروع به ایراد گرفتن میکنند ، این مطلب عقیده و باور من هست که تعادل در زندگی بین دو نیروی بزرگ منطق و احساس و اینکه هر کدام از آنها را در کجا و کی بکار ببریم ، میتواند زندگی شما را با تلاطم کمتر و مطمئن تر به پیش ببرد.


احساس به زندگی ،  زیبایی ، شور و هیجان  و در مقابل  ، منطق ، واقع بینی و حقیقت  به آن  استحکام ، دوام و آرامش میدهد.


منزلی را در نظر بگیرید که منطق ستون و پایه آن است و احساس دکوراسیون و طراحی داخلی و نمای آن ، نمیشود منزلی سست ساخت بدون مصالح قوی ، حتی اگر زیباترین لوازم و دکور در آن باشد ، با تلاطمی کوچک کل خانه فرومیریزد والبته  بدون زیبایی آن خانه هم  ، دچار افسردگی و دلزدگی از زندگی خواهید شد. بهترین حالت زندگی در خانه ای با ستون های قوی و طراحی زیبا میباشد. نه از این کم ، نه از آن کم !

لمس کردن واقعیت ها و حقایق  ، برای من پذیرفتنی تر میباشد تا اینکه مواردی را که میدانم واقعیت ندارند ، هر چند زیبا  و هماهنگ با احساسم باشد و آن را در تصوراتم خلق کنم  و در رویا با آنها زندگی کنم !

قطعا" دیدگاه و خواسته ها ی من و بسیاری از کاربران محترم این وبلاگ از خودشان و یا از زندگی در گذر عمر و کسب تجربه با طرز فکر  کنونی تفاوت کرده ، شاید در آن روزها که احساس من در اوج و منطقم در قعر بود ، من هم از حقایق تلخ خوشم نمیآمد و برای نفی آنها با دیگران بحث میکردم!

متاسفانه اکثر حقایق زندگی چون منشا منطق دارند طعم شیرینی نخواهند داشت ،روزگار به شما میآموزد که میبایستی واقعیت ها را به هر شکل که هستند  بپذیرید ، چه تلخ و چه شیرین .

نظرات 2 + ارسال نظر
شادو جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 21:34

مطالب نوشته شدی توی وبلاگ خیلی قشنگ هستند
و اینکه منم حرف شما رو قبول دارم نباید از روی احساسات تصمیم گرفت.
ممنون بابت کامنت و حضور زیباتون در وبلاگ بنده:

ممنون از شما

Maryam goli جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 15:22 Https://173265.blogfa.com

ادم از حقیقت رنج بکشد، بهتر از این است که با دروغ ارامش پیدا کند...

با دانستن حقیقت تلخ میتونی آماده مواجه شدن با عواقب آن باشید ، حقایق همیشه تلخ نیستند ، روزی که متوجه بشید واقعا کسی شما را دوست دارد ، حقیقت شیرینی است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد