بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تمرین زندگی !

حتما تا حالا پیش آمده که بخوای تنها باشی ، با خودت خلوت کنی و حال و حوصله هیچکسو حتی دوست صمیمیت را هم که باهاش بهت خوش میگذره را هم نداشته باشی.

تو یکی از این روزا که این حالت را داری ، همون دوست صمیمی یا یه فامیل و آشنا که دوست نداری ناراحتش کنی و باهاش رودرواسی داری  و اونم همیشه خیلی راحت میومده پیشت و شما میرفتی پیشش ، بهت زنگ میزنه ، میگه میخوام بیام پیشت ، بهش چی میگی؟

1- بزور لبخند میزنی و تعارف میکنی و میگی که بیاد؟

2- یا بهش میگی امشب میخوام تنها باشم ،و باشه برای یه موقع دیگه؟


من 2 را میگم ، بدون ناراحتی و عذاب وجدان ، چون برای این موقعیتها در زندگی تمرین کردم و آمادگیشو دارم. چیزی برای من بالاتر از آسایش و آرامش خودم نیست ، اصولا اگه من آروم نباشم و از مصاحبت کسی لذت نبرم ، نمیتونم به او هم لذت بدم و مطمئنم او هم از آمدنش پشیمان خواهد شد ، برمیگردیم باز به آنجایی که آیا من خودمو بیشتر از بقیه دوست دارم یا نه؟ اگر او بیاد ، خلوت منو بهم زده ، آشفته تر میشم ، اصلا حوصله پذیرایی را ندارم ، بگذریم از اینکه اگر کسی بیاد پیش من ، حالا میخواد هر کی باشه ، حتی کسی که بار اولشه که میبینمش ، حتما باید یه مقدار از کارها را انجام بده (ظرف شستن ، غذا درست کردن یا آوردن ، تمیز کردن  و ...) !

با خودتون برای موقعیت های مختلف زندگی تمرین کنید و آمادگی داشته باشین برای هر کنشی ، واکنش مناسب نشون بدید ، همه چیز را نذارید برای دقیقه 90 ، از قبل بدونید که فرضا" اگر اینجور یا اونجور شد ، عکس العمل من چه خواهد بود .

نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم لبخند :) سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:55 http://27salegiii.blogfa.com/

جدیداً دارم 2 رو تمرین میکنم. البته نه خیلی کامل روی تمام کسایی که میشناسم ولی خب پیشرفت خوبی بوده

مطمئن هستم وقتی تمرین باشه ، بعد یه مدت کار خیلی آسان میشه، موفق باشی

ستاره سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 15:19

فکر نمیکنی خیلیییی لوسی؟
اخه ادم از مهمون کار میکشه؟

کسی که بار اولش هم باشه که میاد پیشم و ببینه که ازش میخوام تو کار خونه به من کمک کنه ، حس صمیمیت و راحتی میگیره ، 2 حالت داره ، یا خوشش نمیاد و میره ، یا خوشش میاد و میمونه ، اگر بره که اون حس نزدیکی را با من پیدا نکرده و از رفتنش من هم ناراحت نمیشم ، یا میمونه و متوجه میشه که من آدم راحتی هستم و خودش هم احساس راحتی میکنه .
اگر لوس به معنی راحت طلب بودنه ، اینم مثل خودخواهیه و چیز بدی نیست و عقیده دارم همه آدمها راحت طلب هم هستن .

بارون سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 15:17

قبول دارم و حرفتون کاملا درسته،
از این به بعد با اطلاع قبلی و زمانی که خواسته ام رو به صورت واضح بیان کردم به روش خودم غیب میشم

کلا الان هم یه جورایی غیب هستید ، آدرس وبلاگی ، ایمیلی ، چیزی نمیبینم !

بارون سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:36

با 2 خیلی موافقم اما بستگی داره، در بعضی مواقع میشه خیلی راحت نه گفت و در بعضی مواقع نمیشه،
البته من وقتایی که حوصله هیچکس رو نداشته باشم غیب میشم

برای من غیب شدن یعنی فرار کردن ! این راه درست مواجه شدن با مشکلات نیست ، شاید روزی برسه که نتونی اینکارو بکنی یا طرف زرنگ باشه و پیدات کنه.
بهتره تمرین کنید که خواستتون را واضح و شفاف بگید.

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:28 https://meslehichkass.blogsky.com/

من هم گزینه دو را انتخاب میکنم
شاید با کلمات و لغات و روش خودم
ولی منم کمتر با کسی رو دربایستی دارم و جالب این هست که دوستا و اطرافیانم اخلاقم را میشناسن و دلگیر نمیشن...

پس گزینه 1.5 را انتخاب کردید ! یعنی میگید نیان ولی با کلمات لطیف ، مثل من خشن نیستید ! که میگم ، حوصله خودم را ندارم ، کجا میخوای بیای؟(لبخند)

دختر غریبه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:47 http://strangergirl66.blogfa.com

معمولا کسانی که تنها زندگی میکنن راحت تر میتونن به طرف مقابل بگن امروز بی حوصله ام و بمونه برای یه روز دیگه ...
ولی کسانی که با خونواده زندگی میکنن تصمیم گیرنده تنها خودشون نیستن ....
من تنها کاری که میکنم تو این مواقع از اتاقم بیرون نمیام و برام فرقی نمیکنه کی اومده باشه ...

من نمیگم کدومش کار درستیه یا بهتره ، ولی میتونم بگم انتخابم چیه ، از دید من کار درستی میکنید.

shaqaieq سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:32 http://pinkroad.blogfa.com

راستش تو‌ی همچین شرایطی بودمـ و گفتمـ نه :))
شماره ۲ رو انتخاب کردمـ

سلام هم شماره ! (لبخند)

فاخته سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:28

هوووووم فقط به دوست صمیمیم میتونم بگم میخوام تنها باشم،ولی بقیه نه/:
ولی یه موضوع دیگه ای هست:من از مهمون یهویی بیزاااارم،به دوستام گفتم قبل از اینکه بیاین خبر بدین،اونوقت ۱۰ مین به حرکتش زنگ میزنه میگه عزیزم خونه ای؟ /:
که خب منم سعی میکنم بیحوصلگی کنم/:

مهمون یهویی را که اصلا نباید در را روش باز کرد !
مثل خیلی چیزای دیگه توی زندگی ، در این مسئله هم هر دو نفر باید بخوان تا یه دیدار خوب شکل بگیره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد