بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نظر سنجی اختلاف سن

در یک پست قدیمی  در رابطه با عقیدم در زمینه اختلاف مناسب سنی برای ازدواج گفته بودم ، چون در آن پست نظر سنجی در کار نبود و صرفا" نظرات چند کاربر عزیز مطرح شده بود ، تفسیر مشخصی از نظرات کلی نداشتیم .

بیشترین رای را 5 سال اختلاف سنی داره ، البته بگم من هم بعنوان یک رای از کل آمار به 10 سال اختلاف رای دادم .

همسن بودن و بزرگ بودن زن :هر کدام صرفا 1 رای داشتند و احتمال میدم کسانی که خودشون در این موقعیت بودند به این گزینه ها رای دادن !

7 رای برای 10 سال بزرگتر : افرادی که از دید من ، خودشان یا اطرافیانشان تجربه بیشتری داشتند و یا افرادی که نسبت به مسائل دید منطقی دارند و آینده نگر هستند.

15 رای برای 5 سال بزرگتر : افرادی با تعادل نسبتا خوب ، هنوز احساسات درصد بیشتری را نسبت به منطق در زندگیشان بازی میکند و تا حدودی سنتی به ازدواج نگاه میکنند.

در هر حال عقل جمعی و اکثریت به 5 سال اختلاف رای داده و پیروز شده ، هر چند مخالف عقیده و منطق من باشد !

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:31 http://girlbad1370m.blogfa.com/

اختلاف سنی هم مهمه هم نه بیشترچیزادیگه مهم تره به نظرم

و یکیشون همین هست، راجب چیزای دیگه هم بمرور گفتم و میگم و صرفا دیدگاه های خودم و نظرات شخصیم هست.

بارون سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 22:12

یعنی فقط 10، مثلا بشه 11 سال و هفت روز قبول نیست؟
یا مثلا نه سال و دو روز؟
در هر صورت مرد باید از لحاظ سنی بزرگتر باشه و صد البته پخته تر و و دوتا صد البته عاقل تر و منطقی تر و سه تا صد البته محکم تر و ...

+ من هنوزم میگم خیلی سخت میشه به آدمهای این روزها اطمینان کرد، اخلاق نیکو در رتبه اول قرار داره حتی قبل از سن و هر مورد دیگه ای.

اختلاف سنی یکی از موارد است همینطور اخلاق، با همه این موارد هم ، تا دو نفر زیر یک سقف نرن ، چیزی مشخص نخواد شد.

بارون سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 21:21

هنوزم همون اختلاف سنی 7 تا10 سال رو میپسندم،اما فقط میپسندم.
شاید دید من اشتباه باشه، اما آدمهای دنیای امروز عجیب شدن خیلی عجیب تر از قدیم و قدیمتر، قابل اطمینان نیستن، سن و موارد این شکلی هم پر رنگ نیست برای آدمهای این روزها، این روزا فقط باید دنبال اخلاق بود.

من هم هنوز اختلاف ۱۰ سال را میپسندم ! (لبخند)

سارا(چیکسای) چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 00:40 http://15azar59.blogsky.com

من ۵ سال رو انتخاب کردم چون تجربه بسیااار ناخوشایند و بد ۱۰ سال اختلاف سنی رو دارم

همونطور که گفتم فقط احتمال داره که مشکلات کمتر شه ، فقط یک مسئله نمیتونه تضمینی برای آینده خوب باشه ، از دید من به ازدواج میبایستی کلی و جامع نگاه کرد ، بهر حال فکر نکنم اتفاقی بیشتر از به اشتراک گذاشتن مابقی عمرمون ، که خیلی هم داره سریع میگذره ، مهمتر و با ارزش تر باشه .
با تمام این صحبت ها و رعایت تمامی موارد احتیاط هم ، تا حضور 2 نفر و آن هم برای چند سال با هم وجود نداشته باشه ، نمیشه بصورت قطعی از خوب یا بد بودن آن زندگی حرفی زد.
ممنون سارای عزیز

دختر غریبه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 22:50 http://strangergirl66.blogfa.com

درسته ... تبادل فکر و نظر ،دیدمون رو نسبت به مسائل پیرامونمون بازتر میکنه

دیدگاه ها هم راجع به سن ازدواج خیلی متفاوته
ولی من خودم به شخصه نمیتونم یا بهتره بگم نتونستم با خیلی بزرگتر از خودم ارتباط برقراررکنم و تجربه کردم ...
میدونین مردها بزرگتر که میشن پخته میشن از هر لحاظ و این خوبه اما یه چیزی این بین آزار دهنده میشه ... هنوز کشف نکردم اون مورد آزار دهنده رو

شاید خام بودن خودتون !

دختر غریبه سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 19:14 http://strangergirl66.blogfa.com

الان اگه اختلاف ده سال خوبه چجوری پیدا کنیم مرد ده سال بزرگتر رو؟ مشکل بزرگی شد( لبخند)

حالا
اگه این اختلاف فقط بخاطر زودتر شکسته شدن زن از مرد باشه و مرد باعث بشه زیر سرش بلند بشه میخوام صد سال سیاه همچین مردی تو زندگیم پا نزاره و یه دونه ده سال کوچیکش نصیبم بشه
چون در هر دو صورت منو بیخیال میشن

ببینید این موارد احتیاط هست ، یه موقع میبینید دو نفر همسن تا آخر عمر هم خوب زندگی میکنن و دو نفر با اختلاف ده سال هم شکست میخورن ، به تجربه های افراد نزدیکتون و خواسته های خودتون و حساسیتهاتون توجه کنید. البته ازدواج مسئله ای که با تمام احتیاط ها تا واردش نشی و زیر یه سقف نری ، چیزی قطعی نیست ، با این حرفا صرفا داریم فکر و نظرمون را به اشتراک میذاریم.

من سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 15:24 http://me2020.blogsky.com

سلام دوست عزیز
قلم شیوایی دارین و مطالب آموزنده ای به اشتراک میزارین
خوشحال میشم اگه مقدوره دلیل اخلاف بیشتر از 5 سال رو از نظر شما بدونم

سلام همنشین گرامی
ممنون ، در یکی از پست های قدیمی بصورت کامل عقیدم و دلایلمو را نوشتم و در اول همین نوشته کلمه "پست قدیمی" را به آن پست هایپرلینک کردم . یا لینک زیر را کپی و در آدرس بار مرورگرتون پیست کنید:
https://tosan35.blogsky.com/1398/09/19/post-65/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%81-%d8%b3%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d8%b2%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%85

بارون سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:41

بین 7 تا 10 خوبه، کمتر و بیشترش نه که بد باشن اما برای یه خانم حس خیلی خوب و آرامش خاطر زیادی داره که مرد چندین سال بزرگتر باشه.

رای من فقط 10 ! ولی حیف که شکست خوردیم ! (تلخند)

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:10 https://meslehichkass.blogsky.com/

حیف که من دیر رسیدم
چون منم همون 10 سال را میزدم

همین که نظرتون را اینجا گفتید خوبه ، ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد