بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غصه نخور !

آنقدر همه چی داره زود میگذره که دارم فکر میکنم واقعا تمام غم و غصه های ما پوچ و بی ارزشه ، عقیده دارم هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه منو غمگین یا شاد بکنه ، غیر خودم !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 21:34

والا ما غصه رو دوست نداریم، غصه ما رو دوست داره
غصه در زمان خودش خیلی قدرت داره اما گذر زمان ثابت میکنه که خیلی بی ارزش و الکی بوده، و حیف از ثانیه هایی که پای غم و غصه بگذره..
درسته که در نهایت این خود ما هستیم که انتخاب میکنیم در برخورد با هر مسأله ای شاد باشیم یا غمگین، اما من میگم عوامل بیرونی هم جای خودشونو دارن، ما توان ناراحت کردن و غصه دار کردن همدیگه رو داریم شده حتی با یه کلام نیش دار یا بدون احترام و... برخورد و کردار که دیگه مشخصه.

گاهی پیش میاد که یه حادثه در زمان خودش باعث آزار ما میشه ولی زمان که میگذره میبینیم آنقدر که فکر میکردیم هم بد نبوده.

نفیسه پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 13:00 http://nafiseh-19.blogfa.com

دقیقا همینه

ممنون از نظرتون

تیلوتیلو پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 09:13 https://meslehichkass.blogsky.com/


نمیدونم باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه
ولی کاملا باهاتون موافقم

ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد