بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راستی آزمایی !

یکی از بستگان که سن بالایی هم دارند ، طبق عادت پس از بیان مطلبی برای اثبات ادعای خود میگویند : روزنامش هم هست ، برم بیارم؟ معمولا کسی نمیگه بیار و او به گفتن مطالب خود ادامه میدهد ، یکبار مطلبی گفتند که مطمئن بودم اشتباه میگویند ، وقتی آن جمله روزنامش هم هست ، برم بیارم ، را گفت ، من گفتم لطفا" بیارید ، همه جمع ساکت بودند ولی  بعضی ها هم جلوی خنده خود را نمیتوانستند بگیرند ، او حرف را عوض کرد و شروع به گفتن مطلبی دیگر کرد ، من هم اصرار نکردم که روزنامش را بیار ، ولی نگاه خطرناکی به من کردند !

شخصی را میخواهید برای یک عمر انتخاب کنید ، اگر گفت خانه دارم ، درخواست دیدن سندش را بکنید، چه اشکالی دارد؟ اگر حقیقت باشد او با افتخار آن را به شما نشان خواهد داد ، یا دختر خانمی ادعا کرد فلان مدرک تحصیلی را دارم ، پسر میتواند درخواست دیدن آن را بکند.یا کسی میگوید  آشپزی من حرف ندارد (مثل بلاگر !) ، خوب ازش بخواهید برایتان غذا درست کند ! 

یک سری مفاهیم را نمیشود به سادگی راستی ازمایی کرد ولی میتوان نشانه هایی از آن را در طی مدت آشنایی و رابطه دید ، شخصی ادعای مهربان بودن را دارد ، ببینید بصورت عملی طی مدتی که با او هستید در مقابل شما یا دیگران میتوانید مهربانیش را لمس کنید؟

در یک پست دیگر نوشته بودم ، سخت ترین و در عین حال آسان ترین کار دنیا حرف زدن است ، اگر پشت حرف ، فکر و اندیشه و تعهد و عمل باشد ، کار بسیار سختی است و اگر حرف زدن صرفا خارج کردن اصواتی از دهان باشد و پشتش خبری نباشد ، راحت ترین و بی هزینه ترین کار دنیاست.

مواظب باشید که کوتاه آمدن و خجالت کشیدن های امروز دردسرهای بزرگی برای فردای شما ایجاد نکند.

از دید من خودتان میتوانید به راحتی با رعایت ادب و احترام شخص مقابل خود را راستی آزمایی نمایید ، تنها کسانی از این مسئله ناراحت خواهند شد که راستی در کلام و عملشان  نباشد !

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 17:02 https://meslehichkass.blogsky.com/

یه کم بدبینانه نگاه کردید به موضوع ولی در کل موافقم
حالا کی و کجا جمع بشیم به طور حقیقی برامون آشپزی کنید؟

اصلا گربه ما از بچگی دم نداشت !
نوشتم ازش بخواهید برایتان غذا درست کند ، ننوشتم که او(بلاگر) هم با درخواست شما موافقت میکند !

بارون شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 16:18

استیکر مربوطه پیدا نشد، فقط خواستم اعلام حضور کرده باشم
نوشته های خوندنی همیشه خوندنین حتی اگر ساکت باشی، من هر بار میام اینجا یه درس برای زندگی یاد میگیرم.

حالا ما از شما مدرک جهت قورمه سبزی و انواع چلو و پلو نمیخوایم ولی پیتزاهای مذکور در پست های قبل که با رنگ و لعابشون دلربایی میکردن دیگه دست خودتونو میبوسه

مدرکی که میتونستم بذارم عکس بود که برای بعضی غذاها گذاشتم ، البته مدرک مجازی اسمش روشه ، مجازیه !
در دنیای واقعی میبایست مدارک واقعی هم طلب کرد.

بارون شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:58

...

بارون عزیز ، سکوت در کلام داشتیم ، سکوت در نوشتن؟

دختر غریبه شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:55 http://strangergirl66.blogfa.com

نگاه چپ چپی

؟؟؟

دختر غریبه شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:26 http://strangergirl66.blogfa.com

خب شما میتونین گلچینمون کنین .... لبخند


و اینکه خانم هارو دست کم نگیرین با همون هول کردناشون غذاهای معرکه ی چند نوعی میپزن

همه همنشین های مجازی که افتخار میدهند و به این وبلاگ سر میزنند ، گلچین هستند !
***
آشپزی خانمها هم خوبه ، ولی قطعا نه به اندازه من !(لبخندخودشیفتگی!)

سارا(چیکسای) شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:23 http://15azar59.blogsky.com

اگر بخواید منو راستی آزمایی کنید چه مدرکی میخواید؟

یکصد کیلو سبزی را بدم ببینم 1 ساعته میتونی پاک کنی ! (عطف به پست قدیمی خودتان در زمینه خرید انبوه سبزی ) (لبخند)
***
من در موقعیتی نیستم که بخوام از شما درخواستی مبنی بر راستی آزمایی داشته باشم ، ولی در زمینه هر ادعایی که توسط 2 نفر که در یک رابطه هستند مطرح بشه ، از دید من هیچ اشکالی نداره که مدرک موثق برای آن ادعاها درخواست بشه ، این میشه همون بخش منطقی یه رابطه که میبایستی در کنار احساس حرکت کنه و به تعادل برسه.
حتی بخش احساس هم قابل راستی آزمایی هست ولی خیلی سخت تر و با ظرافت و دقت بیشتر اما مباحث منطقی یک رابطه به راحتی قابل بررسی میباشند .

دختر غریبه شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:43 http://strangergirl66.blogfa.com

مثل من!



آقای بلاگر و وحشت؟

برای 200 نفر غذا درست کردن وحشت نداره؟
خانمها 2 تا مهمون میخواد براشون بیاد هول میکنن !

دختر غریبه شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 13:54 http://strangergirl66.blogfa.com

میشه برای ما غذا درست کنید؟
لبخند

راستی آزماییه خوبیه .
من از این به بعد این توصیه شما روانجام میدم
گرچه وقتی این رفتاررو ازت ببینن میگن شکاکی و اعتماد نداری و هزار تا انگ دیگه بهت میچسبونن

مطمئن باش کسی که مشکلی نداشته باشه و حرف هاش واقعی باشه نه تنها ناراحت نمیشه ، استقبال هم میکنه.
***
مگر اینکه برم رستوران بزنم تا بتونم برای این تعداد از همنشین های خوب مجازی غذا درست کنم ! (وحشت !)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد