بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

من چوب نیستم !

معمولا آدمها یا کارهای روزمره خودشان را مینویسند و یا در ذهن نگه میدارند ، که البته من نوشتن را ترجیح میدهم و در طول روز با انجام دادن آنها ، یک تیک در کنارشان میکشند.

حتما یک گزینه تحت عنوان "من چوب نیستم !" هم بصورت روزانه در آن لیست داشته باشید و کاری را صرفا" برای خودتان انجام دهید ، تاکید میکنیم فقط برای دل خودتان !

مواظب باشید اگر به کارهای دیگر نرسیدید ، توصیه میکنم این گزینه حتما بصورت روزانه تیک بخورد ، میشه دیدن فیلم مورد علاقه شما باشه ، میشه رفتن به ملاقات یه دوست باشه یا کاری که کاملا شخصی و مربوط به خودتان میباشد.

اینجوری یادتان نمیرود که شما هم از زندگی حقی دارید !

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر غریبه یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 12:34 http://strangergirl66.blogfa.com

کاراهای روزمره ی نوشته شده هم گاهی تیک نمیخوره
بنظرم تو همون لحظه کاری که دوست داریم رو انجام بدیم تا به بعد موکول نشه ...البته میشه در طول روز انجام داد ولی من از بس که تنبلم میگم حالا فردا
و گاهی فرداها ادامه پیدا میکنه ....

اگر کاری که برای خودتون هست را انجام ندید و به فردا موکولش کنید ، شاید هیچوقت نرید سراغش ، توصیه میکنم ، حتما روزی حداقل یک کار شخصی برای خودتون انجام بدین .

سارا یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 11:51 http://15azar59.blogsky.com

فکر کنم من باید این جمله را برای خودم بنویسم گاهی میشه هفته ها میگذره و من فقط عجله ای برای بستن موهام و پوشیدن مقنعه جلو اینه رفتم اونم در تایم نهایت ۲ دقیقه بدون هیچ حرفی فقط تو ذهنم گفتم زودباش مترو رفت
اهل ارایش و این حرفا هم نیستم توی محیط کار ..حتی تصمیم دارم موهامو کوتاهترم کنم که وقت خیلی کمتری رو صرف کنم ..
بدتر از همه اینکه تا حالا حتی به این موضوع فکرم نکرده بودم الان که این پست شما رو خوندم به خودم گفتم راست میگه ها من صبح چقدر خودمو تو اینه دیدم اصلا دیدم؟؟؟؟

اگر این کار را نکنی ، بعد یه مدت اصلا فرآموش خواهی کرد که سارایی هم وجود داره !

تیلوتیلو یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 11:19 https://meslehichkass.blogsky.com/

شغل کار خلوت و خوبی دارین؟؟؟
جنابی که چوب نیستین عرض کنم خدمتتان من سعی میکنم هر روز موقع ناهار خوردن یه فیلم برای خودم پلی کنم (وقتایی که دفتر هستم) گاهی یه فیلم را چندین روز طول میکشه تا تمام کنم ، اما حتما این کار را میکنم
یه قسمتهایی از کتابهای مشترکمون هم هست که آقای دکتر روزانه هایلایت میکنن و یه نگاهی هر روز بهش میندازم (در گوشی بگم بعضی وقتا زورزورکی)
اول هر صبح هم برای دل خودم دوش میگیرم و یه زمان کوچولویی را به آینه اختصاص میدم... عطر و بوی خوش را هم همیشه برای دل خودم استفاده کردم و میکنم ...
بسه یا بازم بگم؟؟؟؟

هنوز وارد زندگی شلوغ نشدی ،بعضی ها اینقدر درگیر زندگی ، کار ، بچه و ... میشن که خودشون را فرآموش میکنن ، مخاطب این نوشته آنها هستند.
***
در زمینه اینکه شخص شما به خودتون میرسین و خوش میگذرونین ، هیچ بحثی نداریم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد