بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گوش هایت را باز کن !

چشم ظاهر را میبیند و تمامی آنچه دریافت میکند نمایی از شخص مقابل است ، یک فیزیک محض ، ولی گوشها کلام را میشنوند که خروجی فکر یک انسان میباشد.

گاهی چشمها را ببندید و گوش ها را باز کنید ،  آنچه که میشنوید ، صدای فکری خواهد بود که شاید سالها میبایستی در کنارش ادامه دهید.

افکار یک انسان میتواند حاوی میلیونها (شاید نامحدود) تفکر متفاوت و ایده های رنگارنگ  باشد ، ولی او فقط یک ظاهر دارد !

روزی ممکن است شما از آن یک ظاهر خسته شوید و برایتان عادی شود ولی از یک فکر که سرشار است و پر از تنوع و تکثر هیچگاه خسته نخواهید شد و به شما همیشه حس تازه بودن یک رابطه را خواهد بخشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشک سرخ دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 14:35 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/

سلام
ودرودبرشما
مطالب وبتون خیلی عالیه متنوع وزیبا
شرمنده زودترازاین نتونستم به وبتون سربزنم

موفق و سربلندباشید

ممنون از حضورتون

تیلوتیلو دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 11:42 https://meslehichkass.blogsky.com/

از اصفهان تا تهران هزار کیلومتره؟؟؟؟؟؟
بعدم من که نگفتم خودش میخواد... شما آقایون دنبال بهانه اید که سوار ماشین بشید و یه عالمه رانندگی کنید... من از سر لطف و مهربانی نزاشتم بیاد... کله سحر رفتم کلی ماسک خریدم و عکس گرفتم که عزیزدلم ... نازنینم ... اینهمه راه برای چهارتاماسک پا نشو بیا....
ای داد ...ای هوار

تیلوی مظلوم نما

ببخشید از تهران بیاد اصفهان میخوای بزور آنجا نگهش داری؟ یعنی کلا کار و برنامشو تهران ول کنه و بمونه تنگ دل شما؟ با هم به گلا برسین و پفک و چیپس ها و در و دیوار را با الکل بشورید؟ یا بیاد اون ملخ بیچاره را ضربه فنی کنه؟
500 کیلومتر میاد ، یه ماسک بده و 500 کیلومتر هم باید برگرده ، حالا کاری ندارم بیاد آنجا هم یه چند صد کیلومتر میخوای تو شهر و حومه بگردونیش !

تیلوتیلو دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 11:24 https://meslehichkass.blogsky.com/

این پست را دقیقا درک میکنم
قبلا در این مورد خودم کلی چیز میز نوشتم که الان اگه دوباره اینجا بنویسم میگین چقدر از خودتون تعریف کردین... چقدر آقای دکتر را تحویل گرفتین و هزار و یک نقد براش پیدا میکنید که این تیلوی مظلوم را به چالش بکشید

مظلوم؟! شما؟
مظلوم اون ملخ بیچارس که هر وقت میبیندت از وحشت خشکش میزنه ، مظلوم اون کسیه که میخوای 1000 کیلومتر بکشونیش تا یدونه ماسک برات بیاره !
عطف به یکی از نوشته های تیلوی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد