بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قطره آخر !

شاید آخرین قطره آبی که کاسه صبر را لبریز میکند ، کوچکترین و کمترین میزانی باشد که در کاسه صبر شما ریخته میشود ولی نتیجه آن لبریز شدن و بیرون ریختن آن است.

دعوا های خانوادگی را دیدید؟ سر یک چیز کوچک و بی اهمیت ، درگیری آنچنانی رخ میدهد، جهت اطلاع ،مشکل از آن قطره آخر نیست ، مشکلاتی که بزرگ بودن و حل نشدن قبلا آن کاسه را به لب مرز سرریز شدن رسانده بودند و صبر شما فقط نیاز به تلنگری کوچک داشته !

از دید من اتفاقا وقتی دیدید که سر یک موضوع بی اهمیت طرف مقابل شما به انفجار میرسد ، بیشتر باید نگران بود ، چون قطعا تعداد  زیادی مسئله لاینحل بین شما باقی مانده.

اصلا آن موضوع کوچک را به کناری بگذارید و در پی یافتن و حل کردن سایر موارد باشید . و یک توصیه ، اگر انفجاری در طرف مقابل دیدید ، بهیچ عنوان نگویید که ، فقط به خاطر شوری غذا یا رفتن خرید یا دوره دوستانه (مردانه یا زنانه) یا رفتن خونه مامانم یا موارد کوچک دیگر ، داری  اینهمه مشکل درست میکنی؟  بدانید هنگام انفجار ، موضوع اصلا قطره آخر نیست ، این را مطمئن باشید !

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 09:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

اوهوم
البته گاهی هم همه مشکلات توی رابطه نیست ... یک نفر اونقدر از همه جا داغون و لبریز میشه که با اون یه قطره یهو فوران میکنه...
انشاله که هیچوقت کاسه صبرمون لبریز نشه....

شاید آن درگیری و ناراحتی باعث بشه دنبال علت های اصلی بگردیم ، هر چند مربوط به بیرون خونه یا از طرف خودمون باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد