بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همنشین جوانم ، کمی آرامتر لطفا !

دیدم تو نظرات با قید خصوصی یه نظر برام آمده : نوشته هاتون خیلی زیباست ، اصلا یه حس خاصی گرفتم ،میتونم بیشتر باهاتون آشنا بشم؟  25 سالمه از تهران ، فدای شما ، اشکان !!!

با یه شماره موبایل و چند تا گل و قلب و ...

گفتم نکنه یه جایی تو نوشته هام یه جوری نوشتم که طرف فکر کرده من درخواستی دارم ، اونم از یه مرد!!!

یه کم خودمو جمع و جور کردم و صاف نشستم ، هر چی فکر کردم دیدم خوشبختانه از اون مدل نوشته ها نداشتم !

داشتم فکر میکردم که کلمه "بلاگر" را دیدم ، تنها چیزی که به فکرم رسید این بود که، اسم "بلاگر" میتونه هم زنانه و هم مردانه باشه، آقایی محترم وقتی وارد وبلاگ شده ، از بس هول بوده ، "تجربه های مردانه زندگی" را هم در عنوان وبلاگ ندیده و فکر کرده من یه خانم هستم!

اشکان جان ، لطفا کمی بیشتر صبر داشته باش ، یکم با طرف بیشتر آشنا شو ، بعد حمله کن ، آخه شاید از افکارش یا ظاهرش خوشت نیاد   ، هنوز هیچی نشده فداش میشی ؟ شاید اصلا  یه مرد باشه به اسم یک خانم وبلاگ زده، ریش و سبیلش را که نمیتونی تو وبلاگ ببینی (لبخند) ، توی یه نوشته دیگه داشتم که اینجا (تو اینترنت) ممکنه مهناز ، عباس باشه ! احتیاط کن ! اصلا شاید جای مامان بزرگت باشه ، تازه اگه هیچکدام از این حرفا هم نباشه و همونی باشه که تصورش را کردی ، راه و رسم آشنایی این نیست ، اقلا به خودت احترام بذار ، تا آنجایی که من میدونم  دختری که طبیعی باشه ، با این مدل پیامها سمت شما نمیاد.

فکر کنم سنت هم کمتر از 25 باشه ، سنتو کمی بالاتر نوشتی که دامنه موارد را گستره تر کنی ،پیش خودتون هم فکر کردین ، اگه مینوشتی 18-17 سالته ، 20 سال به بالا ها شما را از لیست خودشون خط میزدند!

نمیگم تو اینترنت با کسی اشنا نشو ، اتفاقا عقیده دارم ، بشرط صداقت اینجا از واقعی بهتره ، تو دنیای واقعی اول با ظاهر و امکانات یه نفر آشنا میشی ولی اینجا ابتدا فکر اونو میبینی و انتخاب میکنی !

در هر صورت قصدم این نیست که مانع فعالیت و تلاش بیدریغ شما همنشین مجازی جوانم  بشم ، ولی امیدوارم وقتی وارد یه وبلاگ میشی ، هول نکنی و نگاهی دقیقتر به آن بندازی و بعد نظر بذاری، که زحمات بی شائبتون به هدر نره !

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 17:09 http://15azar59.blogsky.com

عشق زن و مرد پیر و جوون و سن و سال نمیشناسه که

یعنی اینجور پیامها برام آمد ، آدرس وبلاگ شما را بدم ؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد