بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیر بشی چی میشی؟

حتما هر کدوم از شما کسی را دور و برش داره که زیاد غر میزنه ، همش در حال گله کردنه و اعصاب شما را قلقلک میده ، میاد پیش شما و اگر دستشون بهتون نرسه با تلفن یا از طریق شبکه های اجتماعی غرغر هاشونو بهتون منتقل میکنن !

تا یه جایی بخاطر وا بستگیشون و به میزان دوری و نزدیکیشون به شما میشه تا حدودی تحملشون کرد ولی گاهی جوری گلایه میکنن و همش از سیاهی ها میگن و مشکلشون را بزرگ میکنن که تا ساعتها بعد رفتنشون آدم حس میکنه آن مشکل متعلق بخودشه و دچار افسردگی میشه !

داشتم فکر میکردم اینجور آدما پیر بشن چی میشن؟ چون اصولا با بالا رفتن سن و کمبودهایی که یقینا پیش خواهد آمد ، میزان غر ها هم بصورت تصاعدی بالا خواهد رفت .

کمتر غر بزنید ، بذارین آدمهایی که بهتون نزدیکن ازتون خاطره های شاد داشته باشن ، حرفهای مثبت ، خوشحالیاتون  و هر آنچه حس خوب هست  را منتقل کنید ،  نه همش قیافه های عبوس  بهمراه حرفهای  تلخ و  ناله مانند که نمیشه با شیرین عسل هم خوردشون !

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 09:35 https://meslehichkass.blogsky.com/

غرغر داریم تا غرغر ...
بعضی از غرغرها کلی دلبری توشه...
بعضی غرغرها دقیقا عین مته مغز آدم را سوراخ میکنه...

الان از هر کی بپرسی جنس غرغر های شما از کدام نوع هست ، همه میگن دلبری ! هیچکس زیر بار نمیره که سربری هست. شما از کدام نوعش هستید؟ (لبخند)

بهار دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 19:16

خیلی بد اخلاقی

؟؟؟؟

بهار (همونی که میدونین) دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 18:37

من زیاد غرغر نمیکنم ولی اگر حالم بد باشه دوست دارم یکی باشه حرفامو بشنوه پس دوست به چه درد میخوره هان؟

من هیچی نمیدونم و نمیخوام که بدونم !
***
نمیگم نگین ولی در کنار غر زدنهای مداوم و اعصاب خرد کن ، موقعی که خوشحالید ، شادیهاتونم بگید ، این نشه که دوستتون همش سنگ صبور غم و غصه هاتون باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد