بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بروزرسانی عشق !

هر وسیله ای که استفاده میشه یا حتی اگر هم کم استفاده بشه به مرور زمان نیاز به بروزرسانی ، سرویس و نگهداری اونم در زمان مناسب داره وگرنه بهتون خدمات نمیده.

برای نگهداری و کارکرد مناسب احساستون چه میکنید؟ همین که هست کافیه؟ یکی باشه که بهتون بگه دوست دارم و شما هم همینو بگین کفایت میکنه؟

از دید من علاوه بر ابراز میبایستی در اعمال هم بتونیم این احساس را بهم منتقل کنیم ، زن و مردی که دارن با هم زندگی میکنن برای حفظ و بروز بودن احساسشون اگر تلاش نکنن ، بمرر  زمان احساس و هیجان  روزهای اول را بهم نخواهند داشت.

اجازه بدین در زمانهای خاص حستون در عمل هم به شخصی که ادعای دوست داشتنش را دارید ، نشون بده که واقعا این حس مثل روزهای اول وجود و بروز داره، اگر فکر میکنید که دوست داشتنتون نیاز به رسیدگی و نگهداری بیشتر داره ، دریغ نکنید ، حفظ و نگهداری مناسب عشقی که هم اکنون در زندگیتون هست ،  از پیدا کردن یک احساس جدید راحت تر و مناسب تره ، همدیگر را میشناسید و تا حدودی بهم عادت کردید ، شروع دوباره قطعا سخت خواهد بود و از این فکر بیایین بیرون که شخص دیگه ای بیاد و هیچ مشکلی نداشته باشه ، قبلا نوشته بودم ، هر آدمی نقاط ضعف و قوتی داره ، نفر بعد هم ممکنه یک سری مشکلات را نداشته باشه ولی قطعا مشکلاتی داره که شاید کسی که الان تو زندگیتون هست آن را نداشته باشه ، در برآیند نگاه بکنید میبینید چیزی عوض نشده . (یکی از دلایل من برای مخالفت با جدایی و طلاق)

مصداق بگم : میبینید حستون نیاز به سرویس داره ، یه بامداد ساعت 3-2 صبح ، همسرتون را بیدار کنید و ببریدش شمال ! به همین سادگی ، هم خاطره میشه هم یه تجربه جدید (البته به شرطی که خانمها بتونن از خواب بیدار بشن !)

بدون مناسبت برای هم هدیه بخرین ، اگر توانشو دارید ارزشمند باشه وگرنه یه چیز ساده ولی با مفهوم.

فکر کنید چه کاری را تا بحال نکردید ، یه طعم جدید یه هوای جدید ، یه روش جدید برای ابراز و اعمال عشق ورزی ، مهم اینه که کاری بکنید که تا بحال انجامش ندادید.

جایی که احساستون به دور باطل یک سری از تکرارهای خسته کننده رسیده ، حلقه را بشکنید و مسیر جدید بسازید، عشقتان را بروز کنید تا با طراوت بماند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد