بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنهان کاری !

مطلبی را از همسر خود متوجه شدیم که  در رابطه با زندگی مشترک بوده و به شما نگفته ، زود به فکر خیانت نیفتید !

خیلی ناگفته ها هست که در زندگی میتواند عامل اختلاف شود ، مرد بدون اطلاع همسر در جایی سرمایه گذاری کرده ، زن با دوست یا همکلاسی  قدیمی خود قرار ملاقات گذاشته که شوهر از آن دوست بخصوص خوشش نمی آید و مایل به  ارتباط آنها نمیباشد ، مرد به بهانه سفر کاری با دوستان به خوشگذرانی رفته و... یا هر مطلب دیگر ، در هر صورت چیزی بوده که از شما پنهان شده .

از نظر من ریشه اینگونه مسائل بیشتر به خود ما برمیگردد ، فشارهای زیاد به همسر و باید و نباید های بی مورد باعث این پنهان کاری میشود ، فرضا زنی کنترل زیاد بر روی مسائل مالی همسر دارد ، مردی انتظار دارد دوستان همسرش هم با فیلتر شدید او انتخاب شوند و یا زنی که یک مسافرت دوستانه چند آقا را باهم برنمیتابد. شاید اگر سخت گیریهایی که لازم نیست را کمی کمتر بکنیم ، موارد پنهانکاری نیز کمتر شود.

به این فکر کنید که وقتی به کسی سخت میگیرید او هم متقابلا با شما همینگونه رفتار خواهد کرد و از شما توقع خواهد داشت که خود شما هم موارد مشابه را رعایت کنید این باعث سخت شدن زندگی و تشدید تنشها خواهد شد ، ازدید من در مواردی که به اصل زندگی و سلامت آن لطمه ای نمیخورد ، اشکالی ندارد که این حس را در طرف مقابل ایجاد کنید که اینگونه موارد از دید شما بی اشکال است.

در این صورت مطمئن باشید ، حتی قبل از هر اقدامی او براحتی با شما حرف خواهد زد و مسائل پنهانی وجود نخواد داشت یا به حداقل خواهد رسید.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهمان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 10:59

با اجازه اینو کپی کردم تو واتساپ زیرشم نوشتم بلاگر

اگر لینک وبلاگ را زیر نوشته من میگذارید ، کپی آن اشکالی ندارد.
با سپاس از حضورتون

دختر غریبه سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 18:27

بنظر من ما عادت کردیم به اینکه بهمون سخت گرفته بشه و سخت بگیریم و در نهایت به پنهان کاری منجر میشه ..انگار که سبک زندگی ایرانی ها ( البته من غیرایرانی ها رو اطلاع ندارم و فکر نمیکنم در حد ماها باشه )اینطوره که باید بدونیم همسرمون کجا میره با کی میره و .....
مثلا دیدم که مرد یا زن سخت گیری نمیکنن ولی اطرافیان‌یه جورایی بهشون میفهمونن که تو اگه شوهرتو یا زنتو دوست داشته باشی باید بدونی چکار میکنه کجا میره با کی هست! میفهمونن که هر کدوم برای خودتون زندگی میکنین و از این حرفا و اگه دهن بین هم باشه که میشه نوشته شما!
به نظر من اگه زنو شوهر اول دوست و رفیق هم باشن و از همون اول خواسته هاشون مشخص باشه
این مشکل بوجود نمیاد...
در نهایت بچه اشون هم اینطور تربیت میشه ....

ما از اساس اشتباهیم!

من یه چیزایی و تا حدودی متوجه شدم ، بهترین حالت رفاقت زن و مرد با همه ، ممنون از حضور و پیامتون

بارون سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 14:40

فکر میکنم ریشه تمام این موارد از بی اعتمادی میاد، اگر طرفین یه رابطه به همدیگه اعتماد و اطمینان داشته باشن دیگه مسئله ای پنهان نمیشه و اگر هم بنا به دلایلی شد واکنش های غیر قابل جبران نداره، باید شنیدنی ها رو شنید بعد تصمیم گرفت.
سخت گیری و باید و نباید ها برای بچه هم در قالب اصول درستش خوبه چه برسه به یه آدم بالغ.
به نظرم باید و نباید های غیر قابل قبول، سختگیری بیجا و برداشت اشتباه بدون حرف زدن، آدمها رو لجبازتر و از زندگی بهتر دور و در آخر هم پنهانکار میکنه.

اعتماد بحث جدایی هست ، این نوشته روی سخت گیری بی مورد هست که از دید من ریشه پنهانکاریه ، البته قسمت دوم نظرتون به نوشته نزدیکه.
ممنون از نظر و حضورتون

ستاره سه‌شنبه 24 تیر 1399 ساعت 13:20

تحلیل خوبی بود

ممنون از بازدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد