بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سخنی مردانه با مردان !

بین کار و زندگی یک خط بکشید !

نذارید هیچکدام وارد اون یکی بشه ، وقتی میرید خونه دیگه مردخونه باشید و سر کار هم متعهد به کارتون !

خصوصا وقتی به خونه میرسید که هم مقدس و هم محل آرامش شماست ، هر چی از گرفتاری های زندگی و کار دارید بذارید پشت در و برید تو ، شاید زنی منتظر شماست که موقع ورودتون به منزل از هیچی خبر نداره ، از گرفتاریهای کاری شما ، از سختی زندگی ، از صورتهای با سیلی سرخ شده ، او فقط شما را میبیند ، مردی که آمال و آرزویش است ، مردی که قوی و قدرتمند است و هیچ چیزی شکستش نمیدهد ، اگر روزی هم سختی داشتید ، شکستی داشتید ، مشکلی داشتید ، گفتن و نگفتن آن به زنی که با خوشحالی برایتان دری را باز کرده و  زندگی را چیده ، مشکلی را حل نمیکند ، کوله بار سختی کار را پشت در بگذارید و با یک عزیزم سلام به خانه بیایید.  با یه آغوش گرم و محبتی که انتظارش از شما میره.

مردی گفتن و دنیای صبر و تحمل ، غیرت و تعصب ، نه فقط به آنکه چه بپوش و نپوش ، به اینکه از محبت و عشق و کمی نون و پنیر ، چیزی لازم نداری که؟ تنهایت که نگذاشتم ؟ غصه که نداری زن؟ کم و کسری که نداری ؟ دوستت دارم و اگر سختی و کاستی هم هست ، من میکشم ، شما آرام باش و خوش ، مردی هست که که بار تمام مشکلات را میکشد تا آبی در دل شما تکان نخورد !

من مرد هستم ، تکیه گاه شما ، سایه ای بر سر !

نظرات 17 + ارسال نظر
ع ع و ز سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 20:17 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

خب نوشته هاتونو از بلاگفا دنبال می‌کنم وچون اونجا راحت ترم وقت کنم همه رو می‌خونم چون نحوه اطلاعات دادنتون و به شناخت رسوندن از آدما را دوست دارم...و البته امیدوارم به پستی ک فرمودین هم برسم...
بله خانوما وقتی ناراحتن دوست دارن یکی به حرفاشون گوش بده و خالی بشن حتی اگه راه حلی نده(یه جورایی دنبال درد دل کردنن)اما ویژگی آقایون اینه که گوش بدن و به جای درددل شنیدن دنبال راه حل بگردن...

نظر من هم همینه ، در ناراحتی مردان به تنهایی و خانمها به یه سنگ صبور پناه میبرن.
سپاس از نظرتون

ع ع و ز سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 14:29 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

خدایا اینجور مردا رو زیاد کن...
ولی کاش ما خانومامون هم یاد می‌گرفتن مردا گاهی دوست دارن توی لاک خودشون و غارتنهایی شون باشن...اون موقع به پروپای مردا نپیچیم که چته و چی شده؟؟؟

آفرین ! قبلا پستی در این رابطه داشتم که مردی را که در خودش است را بحال خودبگذارید تا آروم بگیره و بهش فضا برای رها شدن از ناراحتیش بدین ،از دید من خانمها برعکس هستند و در ناراحتی و گرفتاری نباید تنهاشون گذاشت.
سپاس از نظرتون

برفا سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 12:17

مگه هنوزم میگن چی بپوش چی نپوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه مال زمان مامان بزرگو بابابزرگا نبود
مگه کسی گوشم میده به این حرفا

حتما که میگن ! مگه خانمها به آقایون نمیگن؟ عقیده دارم آنقدری که طرف مقابل ما ما را میبینه ، خودمون نمیبینیم ، ولی منظور من این بود که تعصب یک مرد در اینه که همسرش را از نظر مادی و معنوی تامین بکنه ، نه اینکه صرفا به ظاهر توجه کنه !
ممنون از حضورتون

قاصدک سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 11:18

اگه دنیای خشک و منطقی مردا قشنگ بود که دنبال دردسر نمیگشتن هر جور شده یه خانوم واسه زندگیشون پیدا کنن تا اونا رو از دنیای منطقیشون نجاتشون بده.
چقدر ما خانوما خوبیم
یعنی ماها فرشته نجات مردان سرزمینمون هستیم
پرچم خانوما بالاست

در حقیقت این هم نوعی برقراری تعادل است ، مرد منطقی و زن پر از احساس .
طبیعت هم به تعادل فکر میکند!
ممنون از نظر و حضور شما

قاصدک سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 10:46

پاسخ به این جمله شما: "علت اینه که دنیای واقعی ، منطق را بیشتر میطلبه تا احساس و از دید من آقایون منطقی تر به زندگی نگاه میکنند." خیلیم تند نرید درسته عملکردش بهتره ولی دنیای بی احساس هم اصلا زیبا نیست خشک و رباتیکه. اصلا خوش به حالش که منو داره
البته خوش به حال منم هست که اونو دارم
الان تعادل برقرار شد.

فکر میکنم تعادل برقرار نشه ، شما بزورهم که شده برقرارش میکنید ! (لبخند)

قاصدک سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 09:26

راستی فکر می کنم بعد این نصیحت مردانه برای مردان؛ یه نصیحت مردانه برای خانوم ها هم میذارید این جملتون "هر دوشون به یه اندازه به زندگی و با هم بودن احترام و ارزش بذارن ، دقیقا به یک اندازه !" بیشتر این حسو ایجاد کرد، که به نظرم خوبم باشه نکات بیشتری بدونیم. البته یکی از مواردو میدونم پوشیدن لباس زنانه مثل دامن و داشتن موی بلند که وجه تمایزی باشه بین زن و مرد درسته؟! اینو دقیقا همه مردا بهش تاکید دارن و اتفاقا خیلیم مهمه.

در نوشته های قبلی عنوان کردم ، همونجور که یک زن از مردش توقع مردانگی داره ، برعکسشم انتظار میره، طبیعی هست که مردها از رفتارهای زنانه همسرشون لذت میبرن ، حتی اگر کنجکاوی خانمها از احوال دیگران در کنار ظرف تنقلات باشه ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

قاصدک سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 08:11

درسته. من تا الان خط کش نذاشتم تا اندازه بگیرم ولی میدونم همسرم از من همیشه عملکردش بهتره. رو راست بگم سعیمو میکنم به پاش برسم ولی حالا حالاها کار دارم تا مثل اون بشم.

علت اینه که دنیای واقعی ، منطق را بیشتر میطلبه تا احساس و از دید من آقایون منطقی تر به زندگی نگاه میکنند.
سپاس از نظرتون

ناردون سه‌شنبه 31 تیر 1399 ساعت 00:47 http://www.sobhdam.blogfa.com

ولی گاهی وقتا زنا نیاز دارن که بشینن پای درددلای همسرشون بشنون درداشونو خستگیاشونو به جون بخرن ؛ همیشه هم خوب و عالی بودن پیش یه زن ایده آل و عالی نیست ...
گاهی وقتا لازمه که مردا کوه غماشونو به جای اینکه پشت در جا بذارن با خودشون بیارن داخل و دو تایی با هم غصه بخورن لااقل من که این شکلیم تودار بودن از جانب همسر اصلن برای یه خانم چیز قشنگی نیست

زیاد موافق نیستم ، روح ظریف زنانه تحمل اینگونه مسائل را نداره .
بحث من صرفا درد دل نیست ، آوردن مشکلات به خانه به این مفهوم است که مرد وقتی تحت فشار کاری است ، تغییر رفتار نده و تند خو و بداخلاق نشه .
ممنون از نظر و حضورتون

قاصدک دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 22:45

متن زیبایی بود. قدر محبت های بی چشم داشت همسرانمون رو باید بیشتر بدونیم. باید گفت نه خانوم و نه آقا هر کاری که برای زندگیشون انجام میدن و یا برای بچه هاشون وظیفه نیست. همه از روی محبت و قلب رئوفیه که دارن همه بهتره قدردان همدیگه باشن.

عقیده دارم یه زن یا مرد واقعی ، وقتی میتونن عنوانی برای خودشون داشته باشن(مثل پدر یا مادر) که هر دوشون به یه اندازه به زندگی و با هم بودن احترام و ارزش بذارن ، دقیقا به یک اندازه !
ممنون از حضورتون

مهرناز دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 22:20 http://Mehrnaz2065.blogfa.com

شایدم نشونه اینک کار سختی در پیش دارین

کار من نوشتن فکرم هست ، برای من کار سختی نیست !
سپاس از حضورتون

دختر غریبه دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 22:17

من تا حالا ندیدم پدرم مشکلات محل کارش رو تو خونه بیان کرده باشه ..یا کلا حرفی از کارش تو خونه زده باشه... همه چی رو پشت در میگذاشت و همیشه دست پر میامد خونه و پیشونی ماهارو میبوسید ...
همیشه تصورم از زندگی این بود که مرد باید مثل پدرم باشه ....ولی خب دیدم و شنیدم که همه ی مردها اینطور نیستن ...

و
اگر روزی ازدواج کنم حتما دوست دارم مرد زندگیم هم مثل نوشته ی شما باشه ...
تکیه گاهم ... سایه ی سرم
لطفا یه دونه از این بالاسرها ....




لطفا آقایون خوب گوش کنید و عمل کنید ... نکته بسیار مهمیه تو زندگی ... مگه نه بلاگر؟

امیدوارم به آرزوهای خوبتون برسید ، من فقط مینویسم ، میشه بهش عمل کرد و یا نه ، انتخاب است و نه جبر !
سپاس از حضور و نظرتون

آزیتا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 22:12

چه رویایی

خیلی هم رویایی نیست ، در جامعه و فرهنگ ما این واقعیت وجود داره.
ممنون از حضورتون

بارون دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 21:22

آقایون ذاتا همینی هستن که شما گفتین، تعدادشونم کم نیست و امیدوارم خدا حفظشون کنه.
اون عده از آقایونی هم که اینگونه نیستن کاش میدونستن که؛
دنیای بدون تکیه گاه ترسناکترین دنیای ممکنه.

+ اصلا من به احترام کل این نوشته خصوصا چندین خط آخر به مدت چند ساعت سکوت میکنم.

ممنون از حضور و نظر خوبتون

مهرناز دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 20:27 http://Mehrnaz2065.blogfa.com

باشه اگ سرو کلش پیدا شد حتما میگم ی سری ب شما هم بزنه ...ولی ب شرطی ک قول بدین سر ب راهش کنینا

اینجوری که آخرش خندیدی ، معلومه که خبرای خوبی در راه نیست !
ممنون از حضورتون

سارا دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 20:21 http://15azar59.blogsky.com

خیلی از مردها رو دیدم اینجورین حالا شاید نگن سلام عزیزم ولی بهرحال مشکلاتشون رو نمیارن با خودشون تعداد کمی دیدم که همسرشون رو درگیر مشکلات کاریشون میکنن و یا تو خونه عصبی هستن
ضمن اینکه با این پست من یاد یه کلمه افتادم
"پدرم" عزیزم

دست و بازوی اون مردا بوسیدن داره !
از جمله پدر شما !

مهرناز دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 19:53 http://Mehrnaz2065.blogfa.com

میشه با همسر ایندم ی صحبتی داشته باشین

خصوصی نه متاسفانه ، بگو اونم بیاد این مطالب را بخونه .
بهش خوش آمد میگیم و بهترین ها را براتون آرزو میکنیم.

فاضله دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 19:21 http://golneveshteshgh.blogsky.com

سپاس از حضورتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد