بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نگاه بد !

چرا به زن من نگاه کردی و شروع یک درگیری و معمولا پزشکی قانونی و پلیس و ...شاید هم یک قتل بیهوده و یک اعدام در پس آن که متاسفانه کم هم نبوده !

عقیده دارم که جلوی نگاه و مسیر آن را نمیشه گرفت ، نگاه آزار دهنده کار پسندیده ای نیست خصوصا که مردی بهمراه همسر خود باشد ، ولی از یک طرف دیگر در قانون جرمی بعنوان نگاه کردن یا نکردن تعریف نشده و اصولا نمیشود جلوی نگاه دیگران را گرفت ، ولی میشود جلوی خشم و عصبانیت خودمان را بگیریم.حداکثر یک تذکر آنهم صرفا با نگاه متقابل ، میتواند آن نگاه بد را دور کند.

فکر کردن به عاقبت هر چیز و اینکه در مقابل مسائلی که کنترل آن در توان ما نیست شکیبا و عاقلانه برخورد کنیم ، از دید من از هر نظربه نفع ما میباشد.

عصبانیت های آنی و خشم های کنترل نشده میتواند به سادگی مسیر زندگی  ما را تغییر دهد و ما را با مشکلات بزرگ مواجه سازد.

کسب مهارتهای کنترل خشم از دید من میتواند آسیب های اجتماعی و فردی را بسیار کم کند ، حتی دیدن یک صحنه درگیری برای ما یا کودکان اثرات مخربی در روحیه و رفتارمان بر جا خواهد گذاشت ، خصوصا در کودکان که آینده همین جامعه را میسازند.

توصیه میکنم اگر با شخصی در رابطه هستید که حس میکنید از این نظر کنترلی بر روی خود ندارد ، تا اتفاق ناگواری نیافتاده ، حتما برای آموزش و مشاوره او اقدام نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 16:06

«حداکثر یک تذکر آنهم صرفا با نگاه متقابل ، میتواند آن نگاه بد را دور کند.»

این جمله شما خودش یه دنیا حرفه و کاملا درسته، و فکر میکنم بهترین راهکار برای رسوندن منظور به دیگرانه، اینطوری هیچ جنگ اعصاب و جنگهای دیگه هم در کار نیست.

به عقیده من این مدل رفتارها خیلی جنتلمنانه و عاقلانه و حمایت گرانه تر هست تا درگیری و اعصاب خوردی و...

خشم و عصبانیت در هر موردی کار رو درست که نمیکنه هیچ، خرابتر و غیر قابل جبران تر هم میکنه.

ممنون از نظر و حضور شما

قاصدک یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 13:52

علاوه بر این مطالبی که شما گفتید و از نظر من درسته. من فکر میکنم نگاه بد دلیل داره و بهتره به دلایلشم تا حد امکان توجه بشه چون اینجور نگاهها به بعضی از آدما یا اصلا نمیشه و یا به ندرت اتفاق میفته ولی در مورد بعضیا هر چند دقیقه وجود داره.

ضمن احترام ، با نظر شما موافق نیستم ، این مطلب ممکنه برای هر کس اتفاق بیافته و خارج از موضوع نوشته است ، مسئله اتفاقاتی است که بعد از آن نگاه میافته که از دید من میبایستی کنترل بشه.
سپاس از نظر و حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد