بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رفتار سینمایی !

حرف زدنش ، راه رفتنش ، طرز نگاه کردنش ، حرکاتش ، کلا ظاهرش هیچکدام طبیعی نیست !

میخواد بزور هم که شده ، با عمل جراحی هم که شده ، خودش شبیه به یکی دیگه بکنه ، حالا یه فرد مشهور در سینما یا تلویزیون ایران یا خارج ! رفتار نمایشی و تقلیدی از اون چیزهاییه که دیگران براحتی اونو متوجه میشن و حداقل در سلیقه من نیست . (بدون نگاه جنسیتی)

اینکه بخواهیم از نظر ظاهر شبیه کسی بشیم یه مسئله کاملا خصوصیه ، و لی خوبه که بفکر این هم باشیم که میتونیم تغییرات دیگه ای هم در خودمون بدیم.این تغییرات نیاز به عمل جراحی یا آرایش یا مدل لباس خاصی نداره !

میتونیم شبیه یه آدم وفادار بشیم

میتونیم شبیه یه آدم مهربون بشیم

میتونیم شبیه کسی بشیم که هیچ کینه ای از هیچکس تو دلش نیست

میتونیم شبیه کسی بشیم که روح بزرگ و بخشنده ای داره

میتونیم شبیه کسی بشیم که همیشه حقیقت را میگه حتی اگر به نفعش هم نباشه

میتونیم شبیه کسی بشیم که منطقیه و در کنارش احساسات زیبایی هم داره

و خیلی چیزای خوب دیگه که در دیگران میبینیم و روحمون آنها را ارزشمند تشخیص میده.عقیده دارم تمام خصلت های انسانی در وجود تک تک ما هست ، شاید مسئله بیرون کشیدن آنها از لایه های روح و روانمون و میزان استفاده از آنهاست که بین انسانها  تفاوت ایجاد میکنه.

با استفاده از توانایی هایی که داریم  ، میتونیم انسان خوبی باشیم  شبیه خودمون  !


نظرات 5 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 15:22

اگر حکایتمون نشه حکایت کلاغ و کبک، شبیه خوبا بودن بد نیست بلکه در بعضی از مواقع میتونه خیلی هم کمک کننده باشه.
اما به نظرم قبل از اینکه بخوایم در هر موردی شبیه دیگری عمل کنیم اول باید ببینیم به «من وجودی» خودمون چقدر بها دادیم، آیا از تمام توانایی ها، قابلیت ها و ایده هاش تونستیم استفاده کنیم؟
اگر نه، مگه خودمون چشه؟ شاید از هرآنچه در دیگری میبینیم بتونیم بهتر باشیم.
آرامشی که خود واقعی بودن در کنار داشته و نداشته به آدم میده بهتر از شبیه بودن به هر آدمی هست.

در خط آخر همینو نوشتم ، بیرون کشوندن خوبی ها از درون خودمون !
ممنون از نظر و حضور شما

ناردون سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 14:26 http://www.sobhdam.blogfa.com

اینکارا رو درک نمیکنم.. مگه خودمون چشه؟
بنظر من بعضی وقتا شخصیتمون بیشتر از ظاهرمون تو چشمه .. روی اون کار کنیم بنظرم بیشتر میصرفه

من هم موافقم که کار کردن روی رفتار و مسیر دهی درست به شخصیت ، ارزنده تر از تقلید رفتار یا ظاهر میباشد.
ممنون از حضور و پیام شما

سارا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:31 http://15azar59.blogsky.com

من بعضی رفتارا رو دوست دارم شبیه کسی باشم حتی گاهی توی نوع پوشش یا مدل حرف زدن یا چیزای دیگه اما به شرطی اینکار رو میکنم که این شبیه بودن منو اصلاح کنه و بهتر کنه و با کمالات تر کنه نه اینکه فقط تقلید کنم در مورد رفتارهای درونی و احساسی هم با شما خیلی موافقم خیلی زیاد ما میتونیم بهترین باشیم اگر حتی شبیه بودنمون هم در جهت اصلاح رفتار یا یاد گرفتن یه رفتار یا حرکت و پوشش و چیزای درست دیگه باشه

شبیه خودمون بودن از دید من بهترین گزینه است ، بشرطی که بتونیم اون نکات مثبت و توانایی های خوبمون رو از زیر اون لایه های مشکلات زندگی بیرون بکشیم و در معرض قرار بدیم.
سپاس از حضور و پیام خوبتون

من سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 13:24 http://me2020.blogsky.com

همین تفاوت های بین آدم هاس که قشنگه

از نظر من هم ، اگر این تفاوتها نبود ما درکی از خوبی ها نداشتیم ، ولی عقیده دارم ذات همه انسانها بدی و خوبی را درون خودش داره ، بهتره اگر هم میخواهیم تغییر کنیم ، فقط به ظاهرمون اکتفا نکنیم ، خوبیهای درونمون را هم بیرون بکشیم.
ممنون از حضور و پیام شما

تیلوتیلو سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:40 https://meslehichkass.blogsky.com/

یا شبیه هیچکس...

منم همیشه سعی میکنم شبیه خودم باشم
و این خیلی خیلی برام لذت بخش هست که شبیه خودمم و شبیه هیچکس...

دقیقا مثل هیچکس ، اونم از نوع تیلوئیش ! (لبخند)
سپاس از نظر و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد