بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مجازی هستم؟ واقعی هستم؟

در این دنیا مینویسیم ، همو نمیبینیم ، ولی با فکر هم آشنا میشیم ، گاهی آن چیزی که شما از من یا من از شما میدونم ، حتی نزدیکان شما نمیدونه ، اینجا فکر همو میخوانیم ، حتی اون وبلاگهایی که  روزمرگی نویسی میکنن هم یه جوری نحوه زندگی خودشونو مینویسن ، دقت کردید هر روز منو و فکرمو میبینید، فکر برادر یا خواهرتون را چند وقته ندیدید؟از اونا بهم نزدیکتریم؟ هستیم و واقعی هم هستیم ، دنیای مجازی وجود داره با آدمهای واقعی ، با اندیشه های متنوع و گوناگون ، گاهی نزدیکتر از یه قطره اشک ، گاهی به اندازه شونه ای برای خالی کردن دلتنگیها و گاه سنگی هستیم  بنام صبوری !

هستیم و زنده ایم چون فکر میکنیم و این بودن ما ،  افکار زیبا و گاه متناقض ما ،  در میان این صفر و یک ها بهم میپیوندد !

نظرات 3 + ارسال نظر
ناردون پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 00:53 http://www.sobhdam.blogfa.com

چقد خوبه که لا به لای این همه آدم که تو شبکه های مجازی جدیدتر گم شدن هنوز به وبلاگ تون رسیدگی میکنین بنظر من اینجا جاییه که همه ما میتونیم خود واقعیمون باشیم بدون اینکه از قضاوت های اشتباهی یا سرزنش دیگران بترسیم جاییه که همه میتونیم خود واقعیمونو به اشتراک بذاریم جایی که خیلی وقتا متوجه میشی تنها نیستی و خیلیای دیگه هم هستن که مثل تو فکر میکنن و یا متوجه میشی که اون اعتقادی که سالها داشتی روش پافشاری میکردی از بیخ و بن اشتباهه و همین باعث تجدید نظر تو انتخاب عقایدمون میشه ... :)

از دید من ، حرکت اندیشه انسانها خصوصا وقتی دو طرفه باشه شاید زیباترین و با هیجان ترین رمان و داستانی باشه که میشه خواند و ازش یاد گرفت.
سپاس از نظر و همراهی شما

من چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 23:06 http://me2020.blogsky.com

مجازی خوبه ولی خیلی وابسته به محیطشه(مثلا لطفی که اینجا داره اینستا نداره ) در مورد این محیط بله هم دور از هیاهوس هم صاف و ساده و هم میشه راحت تر به شناخت واقعی افراد رسید

اینجا فکره اونجا ظاهر ، هر دو لازمه ،بستگی داره برات کدومش مهمتره؟
ممنون از حضورتون

بارون چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 21:28

من در دنیای مجازی( بلاگ) واقعی ترین آدمها رو دیدم.( به معجزه فکر و قلم باور دارم)

از اینا() به همراه یه دنیا آرزوهای خوب و رنگی برای همشون.

من هم عقیده دارم بشرط صداقت ، مجازی دنیای خوبیه ،البته اینجا هم ، مثل همه جا ، باید گشت تا مجازیهای واقعی را پیدا کرد !
سپاس از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد