بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فکر روان !

عقیده دارم به اندازه تمام نظرهای دنیا نظر مخالف یا موافق وجود داره و طبیعی هست که من با کلیه آرا و نظرات مخالف خودم مخالف باشم ! چه اشکالی داره؟  آنها هم با نظرات من مخالف هستند ! حتی اگر الان من بگم روز هستش ، نصف آدمهای زمین  که در قسمت پشت به خورشید هستند با نظر من مخالف هستند ! (بنا به موقعیت و دیدگاهی که دارند)

از این نگران نباشید که تعداد نظرات مخالف شما زیاد باشد ، این نکته بد ماجرا نیست که شاید خوب هم باشد ، نحوه زندگی ، شخصیت ، امکانات و خیلی چیزهای دیگر ، از شما یک انسان خاص ساخته و در جمع به یک نظر خاص هم میرسید ، کسی که با نظر شما مخالف است از دیدگاه و جمیع شرایط زندگی خودش به آن موضوع نگاه میکند و شاید اگر در موقعیت شما بود ، جور دیگر فکر میکرد و با نظر شما موافق هم میشد.

نکته بد ماجرا این است  که دریچه های فکر خود را بر روی نظرات مخالف ببندید و نشنوید و نبینید ، و به آنها فکر نکنید ! خصوصا در زندگی مشترک و در زیر یک سقف  ، آخر تفکر و اندیشه که باشید و فکر خود را بالاتر از همه هم ببینید ، با سکون نظری مواجه خواهید شد و جویبار روان فکر شما به مردابی بدون تحرک تبدیل خواهد شد.

اجازه روان شدن افکار دیگران  ، خصوصا شخصی که در کنار شما مشغول  زندگیست را هر چند نظراتش مخالف شماست را بدهید و شما هم فکر خود را بسوی او روانه کنید ، عقیده دارم در این تبادل پر هیجان ، ذهن ها ، زیباتر ، باطراوت تر و شکوفاتر خواهند شد .

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 16:07

تا حالا این طوری باطراوت به فکر نگاه نکرده بودم، اینقدر که شما قشنگ از نظر مخالف شخص مقابل حرف زدین حس میکنم در مقابل هر نظر مخالفی منعطف شدم.

اجازه ورود به فکر مخالف به معنی پذیرفتن آن نیست ، میتوانیم عقدیده خودمون را داشته باشیم و به فکرمون فرصت بدیم با عقاید و دیدگاه های جدید هم آشنا بشه.
ممنون از حضور و نظر شما

قاصدک یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 12:33 http://naghashihayeman.blogfa.com

ممنون از حسن نظر شما.مطلب زیبایی بود درست مثل آهن ربا ،قطب های مخالف در نهایت همدیگر را جذب میکنند.

ممنون از حضور ، نظر خوب و مثال صحیح شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد