بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هیجان سفر !

همسرتان از خواب بیدارتان کند و بگوید 2 ساعت وقت دارید که برای یک سفر هیجان انگیز داخلی یا خارجی آماده شوید!

حس خوبی دارین؟

اگر جوابتان مثبت است ، بدنبال هیجان هستید ، اگر کوچکترین غری زدید ، ظاهری جوان دارید و باطنی پیر !

نظرات 5 + ارسال نظر
ناردون سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 18:41 http://www.sobhdam.blogfa.com

همیشه عاشق سفر کردن بودم هیچوقت هم برام مهم نبوده که ظاهرم چجور باشه تو سفر خیلی وقتا پیش اومده با دمپایی و شلوار راحتی توی خیابونای آنچنانی گشتم و فقط لذت سفر برام مهمه اما واقعن درک نمیکنم چرا سفر کردن اینقد برای خونواده م سخته

هر چیزی را سخت بگیریم ، استفاده ازش سخت میشه !
ممنون از حضور و نظر شما

برفا سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 10:21

سفر دوس خیلی هم دوس
ولی یک روز قبل اطلاع باید داشته باشم چون دوتا چمدون جم کردن شوخی نیست باید با لاکها و لباسها و ....ست و جم بشه و سوال زیبای حالا من چی بپوشم

این که نمیشه هیجان !
میشه یه سفر معمولی ، خوبه که اهل سفر هستید ، از دید من هزینه ای که برای سفر میشه از بین نمیره و با حس و حال و روحیه خوبی که بعدش خواهیم داشت ، انگار اون هزینه در حسابمون باقی مونده.
ممنون از نظر و حضور شما

سارا دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 21:11 http://15azar59.blogsky.com

سفر رو دوست ندارم هیچوقت دوست نداشتم

یا همسفر خوب نداشتی یا خاطره خوب ، کسی نیست از سفر بدش بیاد سارا !

بارون دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 20:59

قطعا با شوق و ذوق فراوانی آماده سفر میشم و زودتر از همه چمدون بدست آماده ام
غیر سفر بابت هر چیزی منو یهو از خواب بیدار کنن غر خواهم زد و بداخلاق میشم، پس خیلی هم نمیشه به جوان بودنم امیدی داشت

+ این آرزوی هر روز من هست؛ خدایا خواهش میکنم، یه بار دیگه ما بتونیم با دل خوش و بدون نگرانی سفر بریم و دنیا امن و سلامت باشه، و حتما هم از جانب خودم قول میدم که قدر دان تر باشیم.
زندگی بدون سفر برای من که بی مفهومه بقیه رو نمیدونم.

زندگی بی سفر ، اصولا زندگی نیست !
ممنون از حضور و نظر شما

قاصدک دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 20:55

اگه کار اساسی نداشته باشم و سفر هیجان انگیز باشه و همسر از این پیشنهادا بده شدیداً استقبال میکنم حتی تو این کرونا؛ ولی معمولا ترجیح میدم واسه یه مسافرت برنامه ریزی بهتری داشته باشم تا اینکه یهویی باشه؛ دلم میخواد تدارکات لازم واسه همه چی رو برداشته باشم و وسط راه یاد کم و کسری نیفتم. مثلا یه روز کامل فکر همه موارد قابل پیش بینی سفر رو بکنم و وسایل لازم رو بخریم یا وسایل یخچالی قابل خراب شدن رفع و رجوع بشه و آبیاری گلدونا برنامه ریزی بشه و اگه با ماشین میریم یه دور ایرادات جزئییش بررسی بشه و بنزین باکش پر باشه و اینترنت گوشی واسه جی پی اس فعال باشه شارژای گوشیا فول بشه و ....

از دید من ، منطقی برخورد میکنید ، از یه جهت خوبه و از یه جهت نه ، مسائل مهم چک بشه و فقط آدم بزنه به جاده ، منطق خوبه ولی تا 50 درصد ، البته از نظر من ، شیر گاز خونه که بسته باشه یا چک بشه بسه ! که وقتی برمیگردین اصل خونه سر جاش باشه و ممفجر نشده باشه! من به بقیه مواردی که گفتید احترام میذارم و میگم درسته ، ولی خودمو درگیرشون نمیگردم.
ممنون از حضور و نظر دقیق شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد