بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روابط عاطفی کوتاه مدت !

از دید من روابط عاطفی کوتاه مدت ضربه بزرگی خصوصا به خانم ها میزند ، شروع دلبستگی و وابستگی در ایشان قوی تر بوده و دل کندن سخت تر ! هر رابطه ای که شکل میگیرد و اگر به نتیجه نرسد مانند خراشی خواهد بود که به روح شما وارد میشود. و التیام آن شاید به آسانی میسر نشود.

معمولا هم اگر رابطه به ازدواج ختم نشه ، دچار افسردگی و آسیب های روحی شدیدتر به نسبت آقایان میشوند ، به عقیده من راه چاره دید کلی به یک رابطه قبل از شروع وابستگی است ، اگر میبینید شرایط اولیه در شخص مقابل احراز نشده ، قید آن رابطه را بزنید و خود را درگیر احساسی نکنید که کندن از آن و عوارضش  شاید ماه های طولانی زمان ببرد و روح و روان شما را آزار دهد و شاید موقعیتهای دیگر را هم از شما بگیرد!

نظرات 3 + ارسال نظر
ناردون سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 18:37 http://www.sobhdam.blogfa.com

همین روابط کوتاه مدت و ساعتی هستش که گند زده به روابط امروزی و اعتماد و همینه که زندگیامون شده این اما همیشه هم اینطور نیست یعنی شده که دوطرف واقعا با جدیت وارد یه رابطه شدن اما مشکلاتی پیش اومده براشون که سد راهشون شده و عمر رابطه رو کوتاه کرده... همیشه روابط کوتاه مدت از روی عدم علاقه و یا تنوع طلبی و غیره نیست !!!

نظر من روی این نوشته این بود که حداقل از ابتدا مشخص باشه انگیزه و هدف چیه .
ممنون از حضور و نظر شما

سارا سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 17:45 http://15azar59.blogsky.com

به قول قدیمیا که میگن صبح عاشق میشه و شب فارغ ..
رابطه عاطفی کوتاه مدت!!!!این دیگه چه مدلشه؟؟ مگه کسی هم هست اینجوری به خودش ستم کنه؟؟

هست و زیاد هم هست !
روابط عاطفی و دوست داشتن های کوتاه مدت باعث خسته شدن ، بی حوصله شدن و بی اعتمادی افراد نسبت به هم میشه ، این وسط اگر موقعیت واقعی و خوب هم سراغ کسی بیاد ، شاید ندیده گرفته بشه.
سپاس از حضور و نظر شما

قاصدک سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 17:21

موافقم.

ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد