بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق ، همه زندگی؟!

از دید من همه زندگی عشق نیست ، میشه عاشق هم نبود و خوب زندگی کرد ، لزومی نداره حتما در تمام مقاطع زندگی کسی تو زندگیمون باشه.

خیلی چیزا هست که میتونه به ما لذت بده  و نبودنش ما را بهم بریزه ، بودن با یه دوست خوب ، یه سفر عالی ،  طبیعت ، کمک به کسی که واقعا نیازمنده و خیلی چیزای دیگه.

دست و پا زدن برای اینکه به هر شکلی حتما خونه دلمون از عشق یه شخص دیگه پر باشه و اصرار به اینکه یا به کسی فکر کنیم یا او به ما فکر کنه ، باعث میشه فیلتر ورود افراد به قلبمون خوب عمل نکنه و شایدبه  اشخاص اشتباهی اجازه ورود بدیم .

یا یه روزی خودش میاد و یا نمیاد ، زمان صبر نمیکنه و  زندگی ادامه داره ، ازش استفاده کنیم ، با یا بدون عشق و عاشقی !

نظرات 4 + ارسال نظر
ناردون یکشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 12:47 http://www.sobhdam.blogfa.com

تا حدودی موافقم اما این رو هم در نظر بگیرید که آدم میتونه با خیلی افراد این کار هارو انجام بده مثل مسافرت، گشت و گذار تفریح یا هر چیزی این کارها با یه دوست معمولی هم شدنیه و ممکنه خیلی هم لذت ببریم اما وجود یه آدم تو زندگی که دوسش داریم یا عاشقش هستیم و انجام دادن این کارها باهاش قطعا خیلی لذت بخش تر و هیجان انگیز تره ... صرفا وجود رفیق توی زندگی مهم نیست وجود یه حس زیبا و ناب هم میتونه بهش لذت دوچندانی ببخشه

قطعا همینطوره ، وجود علاقه در هر کاری ، لذت اونو زیاد میکنه ، ولی اگر هم نبود این نباشه که بشینیم و زانوی غم بغل کنیم ! خیلی چیزا تو زندگی میتونه به ما شور و هیجان بده ، دوست داشتن هم یکی از اوناست ، نه همش !
ممنون از حضور و نظر خوبتون

من جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 21:17 http://me2020.blogsky.com

موافقم.آدمی میونه درست زندگی کنه که اول بتونه به تنهایی از پس خودش و زندگیش بربیاد نه این که حتما وابسته به شخص دیگه ای باشه

دقیقا، اول خودتو بخواه ،ممنون از حرف درستت !

قاصدک جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 16:28

این قضیه راسته که ازدواج مثل یه ماشینی میمونه که اونی که توشه گاهی دلش میخواد پیاده شه و اونیم که پیادست گاهی میخواد سوار شه هیچ حالتی به صورت مطلق عالی نمیتونه باشه آدما بهتره در هر شرایطی که هستن از لحظاتشون نهایت استفاده رو داشته باشن و نکات مثبت زندگیشونو ببینن. هر مدل زندگی خوشیای خودش و سختیای خودشو داره پس هر کدوم از ما در هر شرایطی که هستیم به هزاران دلیل یکی از خوشبخت ترین آدمای روی زمینیم.

با احترام به نظر شما، این نوشته بیشتر تاکید بر روی رابطه عاطفی قبل از ازدواج دارد ، بعد از شروع زندگی خیلی موارد است که میتونه به زندگی انگیزه و اشتیاق بده.
سپاس از حضور و نظر شما

شقایق جمعه 17 مرداد 1399 ساعت 15:58 http://atashziba89.blogfa.com/

نظر جالبی بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد