بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سفر یا عذاب؟

از دید من سفر رفتن در تعطیلات اشتباه محض هست !

آخه به چه درد میخوره 3 روز تعطیل باشی ، تقریبا 2 روزش را در ترافیک بگذرونی ، اینم با این فراگیری بیماری، امکان تصادف رانندگی یا مشکلات پیش بینی نشده و پیدا نکردن مکان اقامتی مناسب هم هست ، کسایی که کار متعلق به خودشونه ، میتونن وسط هفته برن و کسایی هم که در جایی مشغول هستن ، 2 روز مرخصی بگیرن ، وقتی تو شلوغی به سفر میری ، رستورانها و مراکز خرید در مقصد هم آنچنان که شایسته هست برای مشتری وقت نمیگذارند یا در مواردی گرانتر و با کیفیت پایین تر سرویس میدهند.

توصیه میکنم برای سفر ارزش قائل بشیم و در زمان مناسب اقدام کنید ، تا از لحظه به لحظه آن با اعصاب و روانی آرام ، لذت ببریم.

نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 13:18 http://me2020.blogsky.com

دقیقا موافقم سفر وقتی خوبه باعث آرامش باشه و تجدید قوا نه این که سبب اعصاب خوردی بیشتر

ممنون از حضور و نظر شما

بارون شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 12:49

کااااملا موافقم.
خیلی عذر میخوام اینو میگم اما ترافیک و شلوغی مسیر و غذاهای بی کیفیت بین راه و مکانهای دیدنی و تفریحی خیلی شلوغ و ... همه یه طرف، سرویس بهداشتی های عمومی شلوغ با صف های طولانی و اینگونه مسائل که اشاره نمیکنم و فقط کم از مناطق شیمیایی نیستن از همه بدتر، عموما خیلیا در این شرایط قید سرویس بهداشتی رو میزنن و بعدش که دیگه مصیبت تازه شروع میشه و هیچی از مسیر و زیبایی هاش متوجه نمیشن.
من فقط مقصد برام مهم نیست سعی میکنم از لحظه ای که راه میفتم از تمام لحظاتش لذت ببرم، مسیر حتی از مقصد هم میتونه قشنگ تر باشه.

من هم با شما موافقم ، کلا در تعطیلات چند روزه بیشتر از خلوتی شهر لذت میبرم .
ممنون از حضور و نظر خوبتون

سارا شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 12:18 http://15azar59.blogsky.com

خیر شرایط اشتباه بود تنها یک شرط داره که حاضرم بخاطرش همه جور شرایطی را تحمل کنم
....
در مورد شرطهایی که نوشتید دوست دارم هر روزم اینجوری باشه جلو کولر برم سرکار و برگردم و بقیه ماجراها

امیدوارم به آن شرط برسید.قطعا خوب و ارزشمنده.

سارا شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 12:06 http://15azar59.blogsky.com

کلا سفر دوس ندارم مخصوصا توی گرما
الان هم فصل تبخیر هست
سفر را فقط با یک شرط دوست دارم...

شرط سارا:
از اول تا آخر رو صندلی بغل ماشین کولر دار بخوابه و گاهی مناظر اطراف را زیر چشمی نگاه کنه. عزیزانش هم در کنار دلش باشند ، هتل 5 ستاره یا بیشتر ! صبحانه در اتاق سرو بشه و برای شام و ناهار هم رستورانهایی با چشم انداز و غذاهای کبابی مناسب ، گردشهایی سبک در طبیعت ، جوری که به خواب بعدازظهرش هم لطمه نزنه ! ضمنا" به تمرین کاراته اش هم برسه... (لبخند)
سپاس از حضور و نظر شما

ستاره شنبه 18 مرداد 1399 ساعت 11:29

بله، سفرهای داخلی افتضاحه..... ولی سفرهای خارجی مخصوصا توی تعطیلات کاری دلچسبه..... از اسفند تا حالا میشد حداقل یکی دو تا سفر خوب رفت که از دست دادیم.....

سفر خارجی هم خوبه چون با برنامه مناسب هست ، برای کسایی هم که در خارج زندگی میکنند هم در فصل تعطیلات شلوغیهای خودشون را دارند، میشه داخلی هم رفت و لذت برد با زمانبندی و برنامه مناسب.
سپاس از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد