بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

توری عقل !

نمیشه پنجره ها را بست ، انسان نیاز به هوای تازه داره ، نمیشه هم همینجوری بازش گذاشت ، حشرات موذی میان تو و مزاحم میشن ، میشه یه توری نصب کرد که هم هوا بیاد و هم جلوی ورود حشرات را بگیره.

پنجره دل هم همینه ، از دید من نمیشه بستش ولی نیاز به یک توری داره !

از دید من ، آن توری محافظ ،  عقل و منطق شماست.

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 13:33

چه خووووب، تا حالا به این صورت به توری دلم نگاه نکرده بودم، راضی ام ازش
برای همه فرشته ی مهربون آرزو میکنم.

+ ممنون که بحث تعادل رو به انواع و اقسام روش های خطی، شکلی، حسی، مهندسی، با استفاده از طبیعت و هر آنچه درونش هست، و خلاصه همه جوره برای ما بیان میکنید.

قطعا تعادل در هر چیزی میتونه مایه آرامش و ثبات باشه.
ممنون از حضور و نظر شما

تیلوتیلو دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 12:38 https://meslehichkass.blogsky.com/

بله این نظریه کاملا صحیح هستش که عقل و منطق دل ما را حفاظت میکنن
باید عاقلانه و منطقی اجازه ورود افراد را به حریممون بدیم و خیلی حساب شده و دقیق دوستان خودمون را انتخاب کنیم
ممنون از مطلب تأمل برانگیزتون

من حیرت زده به این نظر شما مینگرم و میگویم آفرین به تیلو که همان نوشته من را یه جور دیگه نوشتی ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

تیلوتیلو دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 10:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

توریهای پنجره های دلتون همیشه سالم ....

ممنون از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد