بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فکرشم نکن !

دوستت نداره ، شاید اصلا از اول هم نداشته ،  بخاطر کسی که ترکت کرده و دوست نداشته و حالتو تا این حد خراب کرده ، میخوای چیکار کنی؟ یه بلایی سر خودت بیاری؟

فرضا آوردی ، فکر میکنی اون تا آخر عمر عذاب وجدان میگیره؟ دیگه شب و روز نداره و همش به فکر تو میمونه؟ هر شب جمعه با دسته گل میاد پیشت؟ همین الانشم شاید با کس دیگه ای باشه ، چه برسه به 2-1 ماه بعد! مطمئن باش الان هم داره  خوش و خرم زندگیشو میکنه .

اینکه حتی به این کار فکر میکنی هم نشون میده چقدر ساده ای و بی تجربه ، برو  از بزرگترها بپرس ، همه این روزای داغ جوانی را ، این فکرهای بیهوده را داشتند و ازش گذشتند ، الان یه عطسه میکنن ، میرن دکتر ، میخوان برن بیرون 2 تا ماسک رو هم میزنن ، از ترس جون عزیزشون !

بعضی ها تا 2 نفر از هم جدا میشن ، میخوان دلداری بدن ، میگن لیاقتت را نداشت ، از نظر من این حرف اشتباهه ، بحث لیاقت داشتن و نداشتن نیست ، رفتن کسی دلیل به بد بودنش نیست ، برای هم جذابیت نداشتید ، آدم درست همدیگه نبودید. بهش میرسیدی هم زندگی خوبی نداشتی ، بگرد شخصیت سازگارتو پیدا کن  که هر دو بخواهید با هم بمونید ، بدون اینکه یکی بخواد بمونه  و اون یکی دائم در حال گریز باشه و بخوای بزور نگهش داری.

دیگه حتی فکرکارهای دیوانه وار را هم  نکن ، حتی دلم نمیاد اسم اون کار را بگم یا تو نوشته ام بیارم ، خیلی بار منفی داره !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد