بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ثبت با سند برابر نیست !

زندگی خوب و آرومی داشتند ، تا اینکه یکی از دوستان زن که تازیگها از همسرش جدا شده بود ، بهش گفت ، اگه شوهرت دوست داره بگو خونه را به اسمت بکنه !

***

زن اصرار میکنه و میگه مگه منو دوست نداری ؟ مگه نمیگی من همه چیزتم؟ خب چه فرقی میکنه ، خونه به اسم من باشه !

بالاخره مرد تسلیم میشه ، واقعا همسرشو دوست داشت و میخواست آرامش به زندگی برگرده.

یکسال بعد ، در یکی از جر و بحث های زناشویی و بهم ریختگی هورمونی :

زن: اصلا میدونی چیه ، این خونه مال منه ، از خونه من برو بیرون !

مرد نگاهی به همسرش کرد ، توی نگاهش خشم نبود ، شکستن غرور بود ، هرگز به فکرشم نمیرسید که یه روزی از او یه همچین حرفی را بشنوه.

مردآروم درو باز کرد و  رفت و زن بعد مدتی متوجه شد بدون اون مرد دیگه اینجا اسمش خونه نیست !

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 15:05 http://ngrb.blogfa.com/

به هم ریختگی هورمونی خودش جنسیت زده است فکر میکنم. اگر مرد کاری مشابه میکرد فکر نمیکنم برای دلیل کارش این عنوان میشد. هر آدمی ممکنه عصبانی بشه و اشتباه کنه و غیره.این حرف از باوری که " زن ها عقلشون نصف مرده." " نمیتونن قاضی بشن" "مرد رئیس خونه ست" " زن احساساتیه" میاد احتمالن.

مردها تغییرات هورمونیشون کمتره ، ولی در عوض خشم های آنی دارن، معمولا هم به زن نمیگن برو بیرون ، اگر عصبانی هم باشن باز هم خودشون هستند که خونه را ترک میکنن ، مردی که به زن بگه برو بیرون ، میبایستی در رابطه با مرد بودنش بیشتر فکر کرد !
دید خانمها به مسائل احساسی و مردها معمولا منطقی هست ، دیدگاه متفاوته ولی به معنی کم و زیاد بودن چیزی نیست. مرد رئیس خونه است ، این عقیده منه ، نمیشه امور جایی را اداره کرد بدون اینکه در نهایت اختیار تصمیم نهایی بعهده 2 نفر باشه ، مشورت را میپذیرم ولی از نظر من زندگی واقعی بیشتر منطق را میطلبه نه احساس را.
سپاس از حضور و نظر شما

ونوس سه‌شنبه 28 مرداد 1399 ساعت 08:33 http://shakibajoon90.blogfa.com

شاید در نگاه اول زن خطاکار به نظربیاید ..ولی ایا این خانه فقط وفقط بازحمات مردخانه تهیه شده و ایا هزاران مرد نیستند که مثل نقل ونبات این کلمه هاتکرار می کنند ....
یک طرفه به قاضی نروید.....
و کمی ازاینسو .. شاید باید نیمی از خانه به نامش می زد

نگاه من جنسیتی نبود و در پاسخ همنشین های محترم مجازی گفتم که "انسانها" وقتی در موقعیت جدید(خصوصا مادی) قرار میگیرند به عقیده من میبایست آمادگی رفتاری و برخورد با آن موقعیت را نیز پیدا کنند ، و دچار خود گمگشتگی نشوند.
قطعا مردانی نیز هستند که با کمک و همراهی همسرشان به شرایط خوب مادی میرسند و دچار همین رفتار میشوند و فرآموش میکنند به تنهایی به این موقعیت نرسیدند.
دهن بینی ، عصبانیت های آنی ، عدم کنترل کلام و خارج شدن از مرز احترام ، موارد دیگری بود که در این نوشته دیده میشد.
سپاس از حضور و نظر شما

بارون دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 14:34

متاسفانه رفتار هیچ آدمی قابل پیش بینی نیست، نمیدونی در فردا روزی، همون خوبی که انتخابت بود خواهد موند یا نه؟

+ اینجاست که میگن عطاش رو به لقاش بخشید.
کاربرد ضرب المثل درست بود؟ نمیدونم، ولی یه همچین چیزی

متوجه منظورتون شدم ، بهتره موقع ورودبه وضعیت جدید انسانها آمادگی و جنبه مناسب را پیدا کنند و بعد وارد بشن.
ممنون از نظر ، ضرب المثل و حضورتون

قاصدک دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 14:25

بیچاره مرد به اون خوبی و در نهایت و در اصل بیچاره زنی که یه همچین آدمی و زندگی خوبی رو به خاطر دهن بینی از دست داد.

یه نکته دیگه این نوشته همین مطلبی است که شما اشاره کردید ، بخاطر دهن بینی زندگی آرومش خراب شد.
ممنون از نظر شما

سارا دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 13:48 http://15azar59.blogsky.com

درسته ادما توی موقعیت های مختلف رفتاراشون عوض میشه جوری میشن که ادم دیگه نمیشناسدشون به خودش میگه چطوری اونو انتخاب کردم ؟؟ این همونه؟؟ پول تحصیلات موقعیت اجتماعی زیبایی و امتیازات غیر ماندگار دیگه ای که ادم ها رو ناشناس میکنه ..

دقیقا همینطوره سارا ،از نظر من بهتره وقتی میخواهیم در یک موقعیت جدید قرار بگیریم ، ببینیم میتونیم رفتارهای خوبمون را هم حفظ کنیم یا نه ؟ اگر نمیشه بهتره حتی به اون موقعیت نزدیک هم نشیم و آرامش زندگی را با چیز دیگه ای عوض نکنیم.
سپاس از حضور و نظر خوب شما

من دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 13:34 http://me2020.blogsky.com

اسم داستان رو باید "زن بی جنبه"گذاشت

از دید من آدمها تو موقعیت های مختلف رفتارهای متفاوت نشون میدن ، این همون زنی بود که اگر دقیقه ای شوهرش دیر میومد نگران میشد ، موقعیتش که عوض شد ، رفتارشم تغییر کرد.
منظورم از این نوشته اینه که گاهی ما در زمینه رفتارمون تصوراتی داریم ، ولی وقتی چیزی عوض میشه میبینیم اون آدمی که میشناختیم نیستیم !
سپاس از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد