بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شروع و تداوم رابطه!

گاهی آدمها در بدست آوردن کسی در زندگی مشکل ندارند ، براحتی میتوانند ارتباط برقرار کنند و با فرد جدیدی آشنا شوند. مهارت خوب و مفیدی است و نشاندهنده توانایی شما در معاشرت اجتماعی .

از دید من مهمتر از آن مهارت نگهداشتن فردی است که ارزش بودن با او برای شما بیشتر از دیگران است.

اینکه شما توانایی شروع یک آشنایی را دارید با توان حفظ آن رابطه دو موضوع کاملا متفاوت است .

از نظر من علت عدم توانایی در حفظ یک رابطه ،  این است که در هنگام شروع  و در ادامه آن 2 رفتار متفاوت از خودتان بروز میدهید ، کمی به روند روابطی که در گذشته داشتید و در ادامه به ناکامی انجامیده فکر کنید.

توصیه میکنم اگر شروع خوبی دارید همان وضعیت را حفظ کنید و رفتار دوگانه نداشته باشید و در ادامه سعی بر انحصار طلبی ، کنترل بی مورد ، وابستگی بیش از اندازه ، توقع و انتظار زیاده از حد نداشته باشید ، همان بمانید که در ابتدا بودید ، اینگونه ، دوستی ها و آشنایی های شما مداوم خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 11:24 http://15azar59.blogsky.com

شروع رابطه مثل کاشتن یه گل هست اولش زیبا و شاداب و اگر بهش توجه نکنی کم کم پژمرده و در اخر از بین میره ..

موافقم که نگهداری و حفظ یه رابطه خوب از پیدا کردن آن سخت تره .
سپاس از نظر شما

قاصدک چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 21:06

همیشه به حرفاتون فکر می کنم این بار من میگم ممنون از حضورتون

ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد