بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وقت طلا نیست !

هیچ چیزی ارزش نوک سوزن غم و غصه را نداره ، ۶ ماه از عید گذشت ، چند ماه دیگه سال جدید میاد، به همین سرعت داره عمرمون میگذره !

عمر مفید را حدود 70 سال در نظر بگیریم ، مثل یه کیک میمونه که به 70 قسمت تقسیم شده و هر سال داریم یه تیکشو میخوریم ،تا حالا چند تیکه خوردین؟  تازه اگر مشکل دیگه ای پیش نیاد و یدفعه باقی تیکه ها یه جا خورده نشه !


شادی و خوشحالی تنها چیز ارزشمندیه که میشه باهاش این عمر کوتاه را گذروند.غم و غصه و حرص خوردن هم بدترین روش گذران عمره.

واقعا مهمتر و ارزشمندتر و غیر قابل برگشت تر از زمان داریم ؟ از دید من این مّثل که میگن وقت طلاست هم اشتباهه ، خیلی بیشتر از طلا می ارزه و شاید اصولا قابل ارزشگذاری نیست !

باورت نمیشه ؟

وقتی نزدیک عید شدیم این نوشته (وقت طلا نیست!) را یادآوری میکنم ( اگه بودم !) که باورتون بشه ،چقدر داره زود میگذره !

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 13:17 Http://15azar59.blogsky.com

من اتفاقا چند روز پیش دقیقا به همین موضوع فکر میکردم که با وجود سن الانم چقدر دیگه وقت دارم خوشبینانه اش الان نصف عمرم مونده باشه و بدبینانه همون به جا خوردن بقیه کیک هست ...و دیدم چقدر وقتم کم و کوتاهه چقدر وقت تلف کردم و هیچکاری تا الان نکردم حتی اندازه سر سوزن

شاد و خوشحال بودن و کمی بی تفاوتی به سختی های زندگی میتونه این زندگی کوتاه را آسون تر بگذرونه.
ممنون از انتقال تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد