بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دوسِت ندارم !

برای من جالبه که خانمها در ابتدای رابطه معمولا بی تفاوت هستند ،  آقایان همش تلاش میکنند که جمله دوسِت دارم را از خانمها بشنوند و وقتی میشنوند انگار راحت میشند و میذارن میرن !

اون موقع خانمها تازه به تلاش می افتندکه جلوشون را بگیرند که نرن  !

یه جوری همون مفهوم تشنه نگه داشتنه ، نه؟

راهکار: خب خانمها میتونن بگن دوسِت ندارم ! (لبخند)

نظرات 5 + ارسال نظر
بارون شنبه 5 مهر 1399 ساعت 09:18

دوستت دارم های دلی منتظر موقعیت نیستن خواه ناخواه گفته میشن، به نظر من زیباترین فعل جهان هست و همیشه لایق خودش رو پیدا میکنه، و اونقدر حرمت داره که نمیشه و نمیتونی به هر آدمی بگی، اگر ارزش این جمله درک بشه میبینیم که به بهترین شکل صاحبش رو میشناسه، صاحبی که تشنه شنیدنش نیست.
دوستت دارم نوای دله، و بسیار ارزشمند، و از جمله مواردی هست که اصلش خیلی کمیابه.
بیانش همیشه هم دلیل بر واقعی و اصیل بودنش نیست.

با احترام به نظر شما ، دیدگاه آقایان و خانمها در این زمینه متفاوت هست (از نظر من) مرد منطقی بسختی این جمله را میگه و زن احساساتی معیارهاش برای گفتن این جمله زیاد سخت نیست، حسش که بخواد نمیتونه صبر کنه !
ممنون از توضیحات زیبا و پر احساس شما

گندم جمعه 4 مهر 1399 ساعت 23:49 http://vagoyehaye-yek-delmorde97.blogfa.com

توضیحاتون کاملا درست
البته که این دوست دارم شنیدنه مکان مختلف داره.
و بحث تو این زمینه بسیار
و شایدم بهتره که بقول خودتون بگیم انسان بودنِِ که این روزا سخته

همیشه سخته !
سپاس از حضورتون

محیا جمعه 4 مهر 1399 ساعت 23:41 http://Www.mig-mig511.blogfa.com

تفاوت تو اینه که خانما دنبال اقایونی هستن که بیشتر بهشون علاقه مندن و آقایون دنبال خانمایی که دیرتر دلبسته میشن واسه همینه که اقایون بعد شنیدنش ترک میکنن و خانما واسه گفتنش ناز(البته گاها)

با احترام به نظر شما ، از نظر من خانمها در آقایان بدنبال قدرت هستند و آقایان در خانمها بدنبال اطاعت محض !
شاید به نظر این جمله زیبا نباشه ولی حد اقل از دید من حقیقته !
ممنون از حضور و نظر شما

گندم جمعه 4 مهر 1399 ساعت 23:30 http://vagoyehaye-yek-delmorde97.blogfa.com

خب میدونین چیه
همون یبار که میگیم دوسشون داریم یه حس خوب و بزرگ پنداری به آقایون دست میده که حس میکنن آره الان من رو هر دختری دست بزارم همین حسِ دوست داشتنو دریافت خواهم کرد
واسه همینه بایه دوست دارم میزارن میرن :)

مرد بودن به اندازه زن بودن سخته ، شاید این انسان بودنه که سخته !
عقیده دارم یه مرد واقعی را یه زن واقعی میسازه و بر عکس .
ممنون از توضیح و حضور شما

آدم جمعه 4 مهر 1399 ساعت 23:11 http://amar85razi@blogfa.com

بهترین کار گفتن دوست ندارمه

ممنون از انتقال تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد