بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راحت باش !

حوصله کسی را نداری؟

میخوای تنها باشی؟

دنبال یه مدت آرامش فکر و روحی؟

***

تعارف نکن ، بهانه هم نیار ، هر کسی خواست باهاتون قرار بذاره به راحتی بهش بگو میخوام یه مدت تنها باشم ، دوست ، فامیل یا هر کس دیگه.

اینکه بهشون خلاف بگی و بهانه بیاری یا بدتر از اون ، با حال روحی خراب بخوای ببینیشون و چند ساعتی را تحمل کنی ، فشار را روی شما بیشتر میکنه و حالتون را خرابتر ، به سادگی و با احترام بگو، با پوزش ،  امروز یا این هفته نمیتونم ببینمتون یا با شما حرف بزنم ، یادتون نره فراتر از آرامش خودتون  ، هیچ چیز و هیچ کس نیست !

اگر کسی که این جملات را از شما میشنوه حال شما را درک کنه ناراحت نمیشه ، اگر هم درک نکنه ، رابطه با او را میخواهید چکار؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون شنبه 5 مهر 1399 ساعت 14:30

من هم مثل سارا، هیچ وقت نمیتونم بگم چون میدونم ناراحت میشن.
و چقدر دوست میداشتم که این توانایی رو داشته باشم و راحت حرفمو بزنم.

ناراحتی خودتون چی؟ اولویت با کدومه؟ منظور من جسارت به کس دیگه نیست ، یه موقع برای دور هم بودن حال روحی مناسب نیست و از دید من درست نیست برای رضایت دیگران برای خودمون نارضایتی درست کنیم.
قطعا مهمونی که بخواد بیاد و یا شما را دعوت کرده باشه ، خودش هم یه روزی حال روحیش مثل شما میشه و نیاز به تنهایی داره ، اینجوری راه برای او هم باز میشه و میتونه راحت به شما بگه نیا یا نمیام !
ممنون از حضورتون

سارا شنبه 5 مهر 1399 ساعت 13:24 Http://15azar59.blogsky.com

و منکه اغلب اوقات حوصله کسی را ندارم چی؟
من اصلا نمیتونم به کسی اینو بگم پیش خودم میگم خیلی بهش بر میخوره و ناراحت میشه ..پس نمیگم و میرم ...

ولی من براحتی میگم !
حتی اگه جایی دعوت بشم که حوصله نداشته باشم یا بدونم خوش نمیگذره ، بهانه هم نمیارم ، میگم نمیام و الان حوصله جمع را ندارم !
ممنون از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد