بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

من بهترینم !

ما اونی نیستیم که خودمون تصور میکنیم ، اونی هستیم که دیده میشیم !

حالا یک نفر نه ولی وقتی چند نفر انسان متفاوت دارن یک مطلب را از بعد رفتاری به ما تذکر میدن یا راجبش با ما حرف میزنن ، خوبه که بهش فکر کنیم و روی اینکه خودمون راجب خودمون چی فکر میکنیم ، پافشاری نکنیم.

البته میشه بی توجه به حرفهای دیگران راه خودمونو ادامه بدیم و چیزی را هم تغییر ندیم ولی از دید من اصلاح رفتارنامناسب بیشتر به ما کمک میکنه تا دیگران .

مصداق:

چند نفر بهت میگن برخوردات در مقابل انتقاد خیلی تنده ، همش دوست داری ازت تعریف بشه ، تحمل کوچکترین حرفی را خلاف میلت نداری ،ولی وقتی  از خودت بپرسن ادعا میکنی خیلی صبوری و انتقاد پذیر  ، گاهی هم برای اثبات ادعاتون توجیه هم داری ، که البته صرفا" برای خودتون قابل پذیرشه. در واقع شما تحمل بسیار کمی در زمینه کلام مخالف با نظرتون را دارید و اون چیزی نیستید که خودتون فکر میکنید هستید !

خوبه که وقتی ازمون انتقاد میشه ، حتما تا آخر صحبت طرف مقابل را بشنویم ، حداقل ساعتی روی آن حرفهایی که شنیدیم فکر کنیم و عادلانه خودمون را قضاوت کنیم ، چقدر عالی میشه که اگر انتقادی از ما صحیح بود ، آن را بپذیریم و از شخصی که این کار را کرده تشکر کنیم و تغییر لازم را در خودمون بدیم ، حتی اگر اون شخص یه بچه باشه !

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 12:59

انتقاد پذیری کار سختیه البته نوع انتقاد کردن آدما مهمه این که بیان به خودمون بگن و جلوی جمع نباشه و.... یه نکاتیه که اگه رعایت نشه فکر می کنم انتقاد سازنده نیست بلکه تخریبگره.
انتقاد خاصی از شما ندارم تفاوت دیدگاه خانوم ها و آقایون واسم جالب بود و مطالبتون باعث شد مدتیه بهتون سر میزنم در کل به نظرم شما با ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد خودتون آدم خوبی هستید و تا اونجایی که متوجه شدم خیلی هم بی احساس نیستید و تعادل کافی دارید
جدیت بالایی تو مسائلی که به شما حتی بسیار کم هم مربوط میشه دارید و به صورت کلی خوبه؛ ولی وای به حال کسی که کارشو درست انجام نداده باشه که البته این نوع رفتار شما یه جورایی نیازه وگرنه کاری پیش نمیره پس مدیریتتون هم خوبه پس اگه احیانا پست مدیریتی داشته باشید حدس میزنم بسیار موفقید. علاوه بر این اعتماد به نفس لازم هم دارید که نه زیاده نه کم؛ همون تعادلی که میگید.
همونجوری که گفته بودم استعداد نویسندگی دارید که این نشون میده به ریزترین نکات توجه می کنید و ذهن فعال و قدرت تخیل خوبی هم دارید.
البته تفاوت نگاه شما به دنیا با من نوعی؛ نمیتونه در انتقاد قرار بگیره به خاطر همین قابل بیان نیست.
تمام نکات گفته شده باعث شده یه مدتیه وبلاگ شما رو دنبال کردم و برای کلیه مراحل زندگیتون واستون آرزوی موفقیت می کنم

ممنون از توجه و دقت نظر شما و همینطور وقتی که گذاشتید

بارون یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 17:35

شما بسیار بسیار محترم و عاقل هستین.
برخورد خیلی مؤدبانه ای دارید و مخاطب به راحتی اینو درک میکنه و این رفتار خیلی به دل میشینه.
بسیار کاربلد و نکته سنج و ریز بین هستین، زندگی رو خیلی خوب بلدین، به تمام حرفهایی که میزنید باور دارید و خیلی صادقانه بیان میکنید.
بسیار مهربان و در عین حال جدی هستید.

حالا انتقاد
چون گفتین استقبال میشه منم رو هوا زدم؛

1) بسیااااااار رک و صریح( با اینکه در کمال ادب و صادقانه بیان میکنید ولی خب اگر کسی شما رو نشناسه ممکنه هنگ کنه، من اوایل که وبلاگتون رو میخوندم گاهی شکل علامت تعجب میشدم ولی به مرور زمان و با خواندن روزانه ی مطالب شما کم کم از علامت تعجب به این شکل تبدیل شدم و الان هم از خواننده های همیشگی و طرفدار پر و پا قرص مطالب و نوشته های خوبتون هستم و خیلی خیلی از مطالبتون یاد میگیرم)

2) به حرفی که میزنید خیلی باور دارید و همین باعث میشه حرف حرف خودتون باشه، حالا اگر تمام دوستان مجازی با نظراتشون بخوان شما رو مجاب کنن اصلا شدنی نیست.( اصلا هم خودخواه نیستین)

3) گاهی خود شیفته( نشون از اعتماد بنفس زیاد داره)
4) با برخی مفاهیم عالم کمی نامهربانید بخوام اسم ببرم مثل دوست داشتن و عشق، و اصلا باور ندارید.

5) مرموز

6) طرفدار سرسخت آقایون هستین و همیشه غیر مستقیم مدافع حقوق به ظاهر پایمال شده ی مردان هستین، و در بعضی مطالب با اینکه چندین بار عنوان میکنید نگاه جنسیتی ندارید ولی با این حال خیلی ریز طرف آقایونید.( البته این انتقاد نیست دیگه انتقاد دیگه ای به ذهنم نرسید این مطلب رو گفتم).

+ تمام این موارد برداشت من بوده از صاحب این وبلاگ، تقریبا نزدیک به یکسال میشه که دنبال کننده مطالب و نوشته های خوب شما هستم و شناخت من صرفا بر اساس نوشته ها و مطالب شماست و ممکنه هیچ کدوم از این انتقادها درست نباشه و من پیشاپیش عذر میخوام اگر جایی نادرست گفتم.

من اونی هستم که دیده میشم ، نه اونی که تصور میکنم !
بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید

بارون یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 15:56

انتقاد درست و بجا رو با جون و دل پذیرا هستیم..
مثلا من خیلی انتقاد پذیرم

انتقاد کننده باید نحوه بیانش درست باشه و اگر واقعا دلسوز باشه این کارو میکنه و اصلا هم بد نیست، انتقاد شنونده هم باید جنبه شنیدن هر انتقاد به حقی رو داشته باشه.

امیدوارم اینطور باشید ، وقتی خودتون با خودتون خلوت کنید و به آن انتقاد فکر کنید ، متوجه خواهید شد که کسی که انتقاد کرده از روی محبت بوده یا نه.
اینجا از انتقاد استقبال میشه ، لطفا از من انتقاد کنید ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد