بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دلتنگ زمستون !

هوا که گرم میشه و حدودا از خرداد تا مهر ، دلم برای سرما و زمستون تنگ میشه ، زمستون که میاد از بهمن و اسفند دلم برای تابستون و گرما تنگ میشه ، اینجا هم دنبال تعادلم ،  در دلتنگی !

الان دلم از اون برفای آنچنانی و جاده هایی که هر دو طرفشو برف گرفته میخواد که وقتی میری پیاده روی و  برمیگردی عقبتو نگاه میکنی ، فقط دو جفت رد پای نزدیک هم ببینی ، به فاصله گرفتن دستها به هم !

یجا تو دل جنگلای برفی یه آتیش روشن کنی و یه موزیک زنده و یه آهنگ قدیمی ، یه چای توی این قوری های سیاه شده از دود هیزم و گرفتن لیوان داغ توی دستای یخ زده.

این 2 تا آهنگ را برای روزای برفی زمستون بهتون پیشنهاد میکنم :

1- زمستون (افشین مقدم)

2- زمستون (مهدی مجتبایی)

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 22:45 Http://15azar59.blogsky.com

اصلا اصلا گرما رو دوست ندارم از اول خرداد منتظرم زودتر روزها بگذرن و هوا خنک و سرد بشه ..وقتی هوا سرده انگار راحتتر میشه نفس کشید و از همه مهمتر سوسکها میرن خونه هاشون

میگم برای چی کاراته یاد گرفتی !
یاد اون کارتون پلنگ صورتی افتادم با یه پشه مبارزه میکرد.
گرما و سرما را دوست دارم ، اصولا هوا را هم با تعادل میپسندم !
ممنون که با ما هستی

بارون دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 16:26

پس چرا از باقالی و لبو چیزی نگفتید؟(شوخی میکنم)

توصیفات زیبای شما را با دونه های پنبه ای برف که آروم آروم و رقص کنان خودشونو به زمین سفید پوش می رسونن و همینطور حال بسیار خوبش، برای شما و همه آرزو میکنم، که در امتداد پاییزی بی نظیر حتما در انتظارمونه.

ممنون از توصیه زمستانه ی سفید و برفی و زیبای شما.

منتظر بودم همنشین های خوب مجازی هم به این سفر برفی مطلب اضافه کنند که همین اتفاق هم افتاد.
ممنون از حضور و نظر شما

دختر غریبه دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 15:08

آهنگ دومی قشنگ بود ... اولین بار بود میشنیدم...

سپاس از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد