بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

لذتِ کبود!

وقتی مستقیم و راحت به کسی تجربه ای را منتقل میکنم و میگم فلان کار را نکن و اگر مثلا این کارو بکنی به مشکل برمیخوری و وقتی او به حرفم گوش نمیده ، هر چقدر هم بهم نزدیک باشه و دوست نداشته باشم سختیش را ببینم ، ولی وقتی به حرف من توجه نمیکنه و نتیجه خوبی نمیگیره  و میاد پیشم و مثلا میگه من فلان کارو کردم و دیدم حرف شما درست بود و اشتباه کردم و از من میپرسه حالا چکار کنم ؟  ، ناراحت که نمیشم  ، یجور لذت هم میبرم ، شاید بشه اسمشو لذتِ کبود گذاشت .

خب عوض این که سراغ دردسر بری  ،  به حرف تجربه گوش و عمل کن !

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک جمعه 11 مهر 1399 ساعت 00:35

آدما تو یه سنینی فکر میکنن چون بزرگ شدن نیاز به راهنمایی یا استفاده از تجربه دیگران ندارن ولی ما یه بار زندگی می کنیم و با تجربه دیگران انگار هزاران بار زندگی می کنیم.
با همه این حرفا هیچ وقت از اینکه کسی با یه ضربه به حرف من برسه نمیتونم خوشحال بشم ولی اگه مسیر بهتری رو واسه ادامه داره انتخاب میکنه از این بابت و از ادامه راهش خوشحال میشم.

شاید چیز جالبی نباشه و خودم هم گاهی بهش فکر میکنم ولی متاسفانه لذت کبود دست خودم نیست !
ممنون که هستی

بارون جمعه 11 مهر 1399 ساعت 00:10

طفلک اونی که میاد یکم از بار اشتباهش کم کنه تازه با لذت کبود هم روبه رو میشه، ولی با این حال گوشش رو بپیچون تا دفعه بعد یاد بگیره به حرف تجربه گوش کنه

من نمیپیچونم ، بی توجهی به حرف تجربه خودش اینکارو میکنه !
ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد