بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کلام یا حس دوسِت دارم؟!

 کسی هست که روزی 100 بار بهت میگه دوسِت دارم و هیچ حسی را در وجودت بیدار نمیکنه ، انگار داره باهات احوالپرسی میکنه ، انگار داره یه حرف عادی از اوضاع و احوال روز میگه ... دقیقا هیچی !

***

کسی هست که حتی یکبارم بهت نگفته دوسِت دارم ولی حتی فکر کردن بهش ، تمام وجودتو میلرزونه و  لبریز از علاقه میکنه و میخوای پیشش باشی  ...  دقیقا همه آنچه از دوست داشتن میخوای !


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر غریبه دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 17:47

گاهی اوقات نیازه به شنیدن دوستت دارم اما وقتی با رفتار و حرفاش و توجهاتش متوجه میکنه که دوستت داره یه جور لذت رو ابرا راه رفتن رو داره

اصولا آقایون با ابراز کلامی علاقه میانه چندانی ندارند و بیشتر با عمل و رفتارشون اونو نشون میدن.
ممنون از نظر شما

قاصدک یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 21:13

به نظر من این حس به خاطر این ایجاد میشه که انسان زیاده خواهه و هیچ وقت به داشته هاش یا دم دستی ها راضی نیست و دلش شاید دست نیافتنی ها رو می خواد در حالی که فرد مورد نظر هم یکیه مثل بقیه آدما. پس من فکر می کنم لرزیدن دل واسه کسی بعد از به دست آوردن اون نفر تموم میشه. به نظر من آدمی که مجرده و شرایطشو داره بهتره از رو منطق فردی رو برای زندگی انتخاب کنه و این مرحله رو طولانی نکنه و بعدش از مسایل تحریک کننده احساسات متناقض دوری کنه و حاشیه ها رو به کل رها کرده و ذهنشو مشغول پیشرفت تو زمینه های دیگه کنه و واسه رشد خودش و خانوادش تلاش کنه تا یه زندگی سالم و شاد رو بتونه تجربه کنه.

موافقم که این لرزیدن ها روزی تمام خواهد شد و چیزی که میماند واقعیت های زندگی خواهد بود ، گذراندن دورانی که رنگی از احساس داشته باشد از دید من قسمتی از تکامل ماست و بخشی از ذخیره خاطرات ما.
ممنون از نظر خوب شما

تیلوتیلو یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 15:09 https://meslehichkass.blogsky.com/


اوهوم

ممنون از تایید شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد