بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سلیقهِ نور

نور زیاد و مستقیم ، سلیقهِ من نیست ، دوست دارم محیط خونه با نور غیر مستقیم و تا حدی روشن باشه که چشم را اذیت نکنه ، حس میکنم علاوه بر آرامشی که بهم میده زیبا هم هست.

 لوسترهای سنتی و شلوغ را نمیپسندم  و  بیشتر سبک مدرن و ساده را ترجیح میدم.

میشه با یه نورپردازی ساده حال و هوای یه قسمتی از خونه را تغییر داد و از دیدن آن منظره لذت برد.یه آباژور پایه دار یا رومیزی میتونه شبهای شما را زیباتر کنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
توسن شنبه 3 آبان 1399 ساعت 01:05 http://mehrnaz800.blogfa.com/

واااییی دقیقا برا همونه .افران خوشم اومد ن خودتم مث صدات جذابیتایی داری

ممنون از حضور شما و کشف جذابیتها ! (لبخند)

توسن جمعه 2 آبان 1399 ساعت 08:59 http://mehrnaz800.blogfa.com/

ارررره دقیقا منم با نور زیاد یکم مشکل دارم .
اصلا باید جلوی خونت ی شیشه بزرگ باشه با پرده قرمز یا نارنجی ظهر ک میشه رنگ اتاق عشقه واقعا

سپاس از نظر شما ، البته امیدوارم که این نور کم صرفا برای خواب بعدازظهر خانمها نباشه ، چیزی که عاشقشن ! (لبخند)

مینا جمعه 2 آبان 1399 ساعت 01:14

نور غیر مستقیم را دوست دارم ولی همسرم نور زیاد را دوست داره

زندگی مشترک اسمش روشه ! میشه یه جاهایی نور کم باشه و یه جاهایی زیاد تا به تعادل برسید.
سپاس از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 21:07

فضای خونه با رنگهای گرم نور کم قشنگترش میکنه
و رنگهای سرد نور زیاد..
من هر دوتاشو دوست دارم و بستگی به حال و شرایط روحیم داره، و خیلی موافقم که یه آباژور قشنگ( ترجیحا رنگی و گل گلی) میتونه شب رو زیباتر و آروم تر کنه.

دختری دیگه و گل گلی دوست داری ! (لبخند)
ممنون از ابراز حس طبیعی یه دختر ، به من حس خوبی داد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد