بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

"نا" زن !

مردها را معمولا به 2 دسته تقسیم میکنند ، مرد و کلمه ای که با "نا" در اول مرد می آید !

ولی این مسئله را در زن ها نشنیدیم ، چرا؟

شاید تصور میشه که همچین چیزی وجود نداره ؟ زن ها فقط زن هستند و دسته بندی خاصی ندارند !

از دید من اینجور نیست ، بعضی  از زن ها هم هستند که میشه از "نا" در اول کلمه زن براشون استفاده کرد. البته به شرطی که با ناز هستند اشتباه گرفته نشه ! (لبخند)

نمیشه از جانب خانمها صحبت کرد ولی میشه توقع و انتظار یک مرد از یک زن را نوشت ، اینکه درست هست یا نه و یا اینکه مردها هم میبایست آن را داشته باشند، موضوع این نوشته نیست ،از دیِد من مهمترین موردی که یک مرد از یک زن توقع دارد این است که مکمل او باشد نه مقابل او  و رفتارهای طبیعی که از یک زن انتظار میرود را از خود نشان دهد ، زنی که  نتواند این احساس را در مردِ زندگی خود بوجود بیاورد از نظرِ من میشود از کلمه "نا" برای او استفاده کرد !

نظرات 5 + ارسال نظر
Soofii چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 20:24 http://soofii.blogfa.com

چه خوب. چه جالب. گرچه ابدا نظرتون رو درباره تکیه کردن قبول ندارم اما حداقلش اینه که از این منظر من نازن نیستم چون علیرغم اینکه از نظر مالی و فکری از همسرم مستقلم ولی در بیشتر امور به ایشان تکیه میکنم

طبیعت مرد تکیه گاه بودن هست و زن تکیه کردن ، هر جا از طبیعت دور بشیم به مشکل بر خواهیم خورد !
سپاس از به اشتراک گذاری تجربتون

سوفی سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 23:06 http://soofii.blogfa.com

بله حق با شماست سوال کلی است چون قائل شدن به طبیعت زنانه همانقدر مبهم و کلی است. ولی من سر بحث و جدل نداشتم. این سوال را پرسیدم چون خودم به عنوان یک زن بعد از چهل سال واقعا هنوز به این نتیجه نرسیدم که چه رفتاری ذاتی طبیعت زن است که اگر آن را نداشته باشد، به قول شما نازن است. به هرحال زیاده عرضی نیست. یا حق

مهمترینش را از دیدگاه شخصی میگم ، تکیه کردن !
ممنون از حضور و نظر شما

سوفی سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 21:37

رفتارهای طبیعی زنانه کدام رفتارها هستند؟
اصولا از نظر شما چه ویژگی هایی ذاتیات زنانگی هستند؟

دیدگاهم را در خیلی از نوشته هام میتونید پیدا کنید، متاسفانه سوال خیلی کلی است و امکان پاسخ مقدور نیست.
سپاس از حضور شما

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 11:27

به شدت مخالفم
یک زن همیشه زنه.

بشدت با مخالفت شما مخالفم ! (لبخند)
ممنون از نظر شما

ساناز پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 09:41

من نفهمیدم اینو

یعنی در مقابل "نا"مرد ، "نا" زن هم داریم !
سپاس از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد