بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بدترین شکایت !

وقتی از خودت شاکی باشی ، این شکایت را باید پیشِ کی ببری؟

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 23:49

ن بابا دختر ب این مظلومی اصلا دیدع بودین
وااالا من میترسم بهتون بگم از اسفالت بلن شدم
اقای بلاگر خشن

من خشن نیستم ، ولی محکم هستم !

مرضیه پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 23:46 http://tnam.blogfa.com

ببخشش سخت ترین کاره ...
بخصوص اگه لایقش نباشی

متوجهم ، خیلی سخته وقتی خودتون نمیتون خودتون را ببخشین

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 23:13 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خدااااراااشکررر ک تو اون موقع ها کیسه بوکس لازم نیستین ••\

فکر میکنم روشهای خشن و زود بازده را بیشتر میپسندید!

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:57

شوما ب من بگو وقتی وجدانت مث خوره میوفتع ب جونت اونوقت باید چیکار کرد

برای من این وضع کم پیش اومده ، شاید عامل بزرگش هم این بوده قبل هر کار یا حرف فکر میکنم ، ولی وقتی کاری کردم که بعدش به خودم اشکال گرفتم بهترین حالت اینو دیدم که قبل از بازسازی خودم ، اول باید خودمو ببخشم .

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:53

پیش وجدانت، قشنگ میکوبه و درست میکنه

میشه این باشه ، ولی وقتی خودتون شاکی باشی از خودتون کار کمی سخت میشه ، میپذیرم که مهندسی که قراره بکوبه و بسازه ، وجدان هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد