بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یه چیزی میخوام بگم ...هیچی ولش کن ، نمیگم !

حتما با این جمله برخورد کردید :

یه چیزی میخوام بگم .....نه، هیچی اصلا ،  ولش کن ، نمیگم !

اگه نمیخواستی بگی ، چرا همینو گفتی ؟ یعنی برای چند ثانیه بعد هم نمیتونی توی ذهنت برنامه  برای حرف زدن داشته باشی؟

علت گفتن این جمله ؟

از دیدِ من  کسی که اینو میگه قطعا مطلب را به شما خواهد گفت ولی متاسفانه عاشقِ خواهش و التماسِ شماست  و  میخواد هیجان را بالا ببرد و در عین حال بگوید مطالبِ مهمی میداند و یه جورایی جایگاهِ خودش را بالا ببرد.

من قطعا بعد شنیدن این جمله از طرف مقابل میخواهم که مطلب را بهم نگه و اگر بگه من نخواهم شنید ، معمولا بعد از این برخورد اون به خواهش میفته که مطلب را به من بگه ولی باز هم من نمیپذیرم ، تا حالا هم از ندانستن اینگونه مطالب اتفاقِ ناخوشایندی برام نیفتاده !

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 00:02

ببین چطوری پشت سرم حرف زده باااااششششههههه اقای بلاگرررر

من جسارتی نکردم ! صرفا عقایدم را مینویسم ، اگر جایی باعث ناراحتی کسی میشم ، معذرت میخوام.
ممنون از حضورتون

قاصدک سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 16:18

واقعیتش من زیاد تو اینجور زمینه ها کنجکاو نیستم و نه اصرار دارم طرف حرفشو بگه و نه میگم نگه و میگم هر جور راحت تری به هر حال ممکنه یه نفر یه لحظه احساس کنه گفتن یه حرف به من میتونه باری از غمش رو کم کنه و یا من کمکش کنم و بعدش حس کنه نه گفتنش به من دردی رو دوا نمیکنه پس تا آخرین لحظه هیچ فرقی به حالم نمیکنه که بهم حرفی رو بگن یا نه

بی تفاوت بودن هم راه خوبی میتونه باشه.
ممنون ازبه اشتراک گذاری تجربتون

بارون سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 15:40

دقیقا هدفشون اینه که ازشون خواهش و التماس کنی ، تازه اصلا مطلبشون هم شنیدنی نیست..
در مقابل همچین آدمهایی باید حس کنجکاوی رو دعوا کنی که اصرار بیجا نکنه.

البته با تحقیقاتی که دیشب در پست رمزدار بزرگترین درسِ زندگی و نتایج نظر سنجی کنجکاوی داشتم ، به این نتیجه میرسم که از مخاطبین محترم این وبلاگ بعیدِ ! (لبخند)
با شما موافقم و ممنون از نظرِ شما

ساناز سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 11:29

آره به من زیادمیگن اینو چرا؟

احتمالا بخاطرِ اینه که به دانستن زیاده از حد اشتیاق نشون میدین ، اینبار بی تفاوت باشید یا بگوید نمیخواهم بشنوم ، دیگه این جمله را کمتر خواهید شنید !
ممنون از همراهیتون

فاضله سه‌شنبه 13 آبان 1399 ساعت 11:22 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خوبه امتحانش میکنم

قبلا امتحان شده ، از تجربه ها استفاده کنیم ! (لبخند)
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد