بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میخوای وفادار باشه؟

آدمها را با کنترل و سرک کشیدن توی حریم خصوصیشون نمیشه بزور وفادار نگهداشت ! کسی بخواد کاری بکنه ، میکنه !

پسورد گوشیشو بدونی ، رمز ایمیلشو بلد باشی ، تعقیبش کنی یا حتی دوربین هم تو خونش کار بذاری ، در کوتاه مدت شاید ولی در دراز مدت جلوی کسی را نمیتونه بگیره.

از دیدِ من  نه تهدید جواب میده نه مراقبت ،  یه کار مطمئن میتونی بکنی ، براش بهترین باش !

بهش بگی اگر به خواسته هام توجه نکنی ،بسادگی میرم و ترکت میکنم ، اگر بدونه که بهتر از شما را نمیتونه پیدا کنه ، فکر از دست دادنِ شما باعث میشه اون خودش مواظب رفتارش باشه  !

لطفا این پُست را 2 بار بخوانید !


نظرات 6 + ارسال نظر
lili یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 07:55

سلام
بسیار عالی.واقعا دیگه حرفی نمیمونه...

سلام
ممنون از همراهیتون

سارا شنبه 17 آبان 1399 ساعت 14:47 Http://15azar59.blogsky.com

معلومه که نمیخوام وفادار باشه میخوام هر وقت به هر دلیلی نخواست دیگه با من بمونه حتما دلیلشو بهم بگه بعد بره ترجیح میدم بجای وفاداری ادم شجاعی باشه و مسولیت پذیر ...

سارای عزیز ، هنوز که هیچی نشده ، شما شمشیر سامورایی را کشیدی !

داریم سر این بحث میکنیم که وفاداری بزور و با تهدید نمیشه ،آدما اگر به اندازه کافی خوب و کامل باشن ، طرف مقابل وفادار خواهد بود ، اگر هم یه روز نبود که میشه رفت و پشت سر را هم نگاه نکرد یا بقولِ شما شجاعت بخرج بده و حقیقت را بگه و مسئولیت را بپذیره ، بعد شما به قسمتهای نامساوی تقسیمش کن!(لبخند)
ممنون از نظرِ قاطعِ شما

قاصدک شنبه 17 آبان 1399 ساعت 13:48

ببینید دیدگاه آدما در مورد زندگی با هم فرق میکنه مثلا من نوعی میگم ازدواج یعنی قطعیت زندگی با یه فرد تا همیشه و با وجود انواع مشکلاتی که دست خود آدما نیست مثل بیماری و... حالا قضیه جذابیت و خوشگذرونی و .... مشخصا تو اینجور شرایطی رفته پی کارش فقط مونده تعهد، باور و حس اینکه طرف مقابل رو مثل خودت و یا در حد بهترین رفیق و همراهت دوست داشته باشی؛ هستن کسایی که با یه بهانه یه زندگی خوبو ترک میکنن و کساییم هستن که زندگی این چنینی رو هم حتی با هزار تا حرف و حدیث مردم نمیخوان ترک کنن و تا اخرین لحظه برای حفظ اون زندگی تلاش می کنن.

ضمن احترام به نظر شما ، زندگی 2 طرف دارد ! طرفِ مقابل هم تا این حد پایبند و وابسته به دیدگاه شما باید باشد و تا همیشه!
حتما براتون پیش اومده خبر جدایی ناگهانی دو نفر را بشنوید و پیش خودتون بگید ، اینا که زندگیشون خوب بود ، آروم بودن ، مشکلی نداشتن ، چرا جداشدن؟ در این جور موارد ارتباط شما با اون یک طرفی بوده که زندگی را از دید خودش خوب میدیده و همه چیز را عالی و بدون اشکال برداشت میکرده و شما از نگاهِ او داشتید زندگیشون را میدیدید و نه از نگاه طرفِ دوم !
ترک نکردن زندگی یک چیز است و زندگیِ خوب کردن از نگاه هر 2 طرف، چیزِ دیگر ! (پُستِ زندگی بدون طعم)
ممنون از اینکه با ما هستی

قاصدک شنبه 17 آبان 1399 ساعت 13:07

درسته ولی به نظر من این قضیه ای که شما گفتید فقط میتونه کمک کننده باشه نه راه حل قطعی برای حل چنین مشکلاتی
و از نظر من تو مرحله بعد و گام مهم باور طرف مقابل هست که مهمه؛ شما فرض کنید وقتی خانومی 50-60 سالش شده و جذابیتش نسبت به گذشته کمتر شده اگه یه فرد 20-30 ساله برای همسر اون دلبری کنه نتیجه چی میشه؟ آیا اون خانوم 50-60 ساله میتونه هنوز بهترین باشه؟! تا حد خودش فقط میتونه دلخواه باشه و بقیش بر میگرده به باور همسرش که آیا هنوزم دنبال بهترین میگرده یا فقط حواسش به بهترین کردن زندگی خودشه
خلاصه ماجرا؛ خانومای متاهل با به کار گیری هزار ترفند عجیب و غریب بازم از پس مردایی که باور و افکارشون دنبال موضوعات این چنینی است و یا دنبال بهانه می گردن برنمیان اینجوری میشه که فقط فنّای سارا خانوم جواب میده

یه پست قدیمی داشتم راجب اختلاف سن مناسبِ زن و مرد ، که دقیقا به این مشکل پرداخته بودم ، میدونی چرا میگم مرد باید 10 الی 15 سال از زن بزرگتر باشه؟ برای همون روزایی که گفتین ، که چشمش دنبال چیزای دیگه نباشه ، از تجربه دیگران استفاده کنیم تا هزینه هامون کمتر بشه !
***
واقعا فکر میکنین همینطوره؟ من تو زندگی دیگران زیاد دیدم خانمها بعد ازدواج چاق میشن ، به خودشون نمیرسن ، پیش خودشون میگن دیگه کار از کار گذشته و از این حرفا ، چند تا خانم را دیدید که وقتی همسرش میاد خونه جوری آرایش کرده باشه و بخودش رسیده باشه که انگار داره میره مهمونی ؟ واقعا هنوزم وقتی با شوهرشون میرن بیرون مثل روزِ اول به خودشون میرسن؟ نگید شوهر هم بعد ازدواج بخودش نمیرسه ، نگید خانه داری و بچه داری وقت را از شما میگیره ، من که باور نمیکنم به فکرِ اون هزار ترفندی که گفتین باشن ، در عمل و در زندگیهای واقعی اینطور که شما میگین نیست ، بعد ازدواج بجای اینکه به زنانگیشون نزدیکتر شن ، ازش دورتر میشن!
ممنون از نظر خوبتون

بارون شنبه 17 آبان 1399 ساعت 12:41

حرف شما درسته ولی این موضوع جای بحث داره با یه نسخه حل شدنی نیست،
به نظرم به تعداد تمام آدمها و طرفین هر رابطه ای حرف برای گفتن هست

وقتی گرسنه هستی روشهای مختلفی برای اینکه سیر بشی نیست!
راهش برای همه آدمها اینه که غذا بخورند !
با شما موافقم که این پُست یه بحث کلی هست ، میشه در ادامه هم وارد جزئیات شد که چه غذایی بخوریم که ما رو هم زنده هم قوی و هم سالم نگهداره و هم طعمش را دوست داشته باشیم !
سپاس از همراهیتون

میم شنبه 17 آبان 1399 ساعت 12:17 http://malakeyetanha.blogfa.com

سلام
موفق باشید

سلام
ممنون از همراهیتون ، شما هم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد