بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به زندگیت برس !


دلت خیلی میخوادش؟ دوسش داری؟ حس میکنی میتونه آرومت کنه؟ بدون او بودن براتون سخته؟برات این مهمه که یه روز پاییزی باهاش قدم بزنی؟ حس درونیت اینه که این خودشه ؟ مهم نیست که جواب او چی هست ، مهم حس شماست ، منتظر این نباش که او هم به حس شما برسه ، مهم اینه که شجاعت اینو داشته باشی که حستو بهش بگی ،حداقل دیگه به خودت بدهکار نیستی ،  جوابش هر چی میخواد باشه ، تکلیفت با خودتون روشن میشه !

چرا اینا رو بخودش نمیگی ؟ منتظر دوست داشتن اونی ؟ پس دوسش نداری ،به زندگیت برس !



نظرات 3 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 00:35 http://me2020.blogsky.com

اوهوم دوس دارم باهاش قدم بزنم ولی نه به هر بهایی،که یاد گرفتم بدون اونم باید بتونم زندگی کنم ولی با جمله آخرتون موافقم حداقل خوبیش به اینه که تکلیفمون مشخص میشه

از دید من ،بعضی وقتا هم لازمه یادمون باشه عمر کوتاه هست و زمان زود میگذره ،بهایی هم که میگذاریم مثل حس و منطقمون میبایست متعادل باشه .
ممنون از نظر شما

اشک سرخ یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 21:39

منظورتونونفهمیدم

مانعی برای چی؟ برای اینکه وقتی حسی داری جلوشو بگیری ؟ وقتی کسی را دوست داری توی خودت نگه داری تا وقتی که مطمئن بشی اگر بهش بگی دوست دارم اونم همینو بهت بگه؟ منظورم از این پست اینه منتظر این نباشید که او هم به دوست دارم برسه بعدا احساستون را بهش بگید ، دوسش داری بهش بگو !

اشک سرخ یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 21:29

کاش هیچ مانعی نبود

همه منتظرن دوست دارم را موقعی بگن که بدونن جوابی براش میگیرن ، این که میشه معامله، میشه تجارت، حتی من که منطقم از احساسم بیشتره اینو نمیپسندم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد