بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نرو ، نرو، نرو !

کسی میخواد بره ، اصلا توی زندگی هستین و تا کوچکترین بحثی میشه میگه میخوام برم ، از دیدِ من هر چی بیشتر مُصِر بشی که نرو اون بیشتر این رفتار را از خودش نشون میده ، بی تفاوت باشی و بهش توجه نکنی ، احتمال رفتنش خیلی کمه ، یه بار امتحان کن !

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 12:57 https://malikhulia.blogsky.com/

اونی که بخواد بره به هر حال بهونه اش رو پیدا میکنه.

در هر صورت چه واقعا بخواد بره یا فقط حرفشو میزنه ، بهتره که رهاش کنیم ، اینجوری دیگه حداقل تهدید نمیکنه !
سپاس از حضور و نظرِ شما

بارون چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 14:26

واقعا درک نمیکنم این رفتن ها و قهر های بی دلیل و ناراحتی بابت بحث های بی ارزش و گرفتن آرامش از زندگی مشترک و همینطور بی تفاوت بودن بی اندازه نسبت به همدیگه مثل نرو نرو!
هیچکدوم درست نیست.
تمام این مسائل بستگی به رفتار و شخصیت طرف مقابل و همینطور بلوغ فکری طرفین داره و باز هم یه نسخه جامع قابل قبول نیست.

از دید من ، هیچکس و هیچ چیز توانِ بهم زدن یا درست کردنِ یک زندگی را ندارد بجز خواست همان دو نفری که درون آن زندگی هستند.
متاسفانه یکی از طرفین هم به اندازه دیگری نخواهد سرآشیبی آغاز خواهد شد !
ممنون از نظرِ خوبِ شما

من چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 10:25 http://me2020.blogsky.com

به نظرم کسی که قصد رفتن رو داره نمیشه نگه داشت

من نگفتم کسی را میشه بزور نگه داشت !
خیلی وقتا این رفتن ها ادعا هست نه عمل ، اصولا کسی بخواد کاری بکنه زیاد ازش حرف نمیزنه ، این پُست برای کسایی هست که طرف مقابلشون با گفتن اینکه میرم مدام در حال تهدید هست ، با این روش میشه جلوی این رفتار را گرفت.کسی به من بگه دارم میرم ، میگم بسلامت عزیزم ، میخوای یه لقمه برات بذارم تو راه گشنتون نشه ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

..... چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 09:56

رفتن یه خانوم از خونه برای قهر و.... به نظر من چند حالت رو میتونه نشون بده:
1- خودش خیلی بچست که نمیتونه مشکلات رو حل کنه و اینجور کاری رو تنها راه حل میدونه
2- طرف مقابل نسبت به عملکردش هیچ حس پشیمونی نداره و یا اصلا قبول نداره که اشتباهی رخ داده
3- تو اون زندگی دیگه جایی واسه بخشش و .... نمونده
4- خانوم یه آدم لوسه که اینجوری احساس میکنه بیشتر مورد توجه قرار میگیره و....
دقت کنید وقتی مشکلی پیش اومد بلافاصله باید واسه حلش اقدام بشه تا بزرگتر و غیرقابل حل نشه.
دقت کنید وقتی به خانوما تو حالتی که ناراحتن بی توجهی بشه مشکلات حل نمیشه بلکه اتفاقا تو اینجور حالتی یه خانوم مطمئن میشه که اون زندگی واقعا جایی واسه موندن نیست و دوست داشتنی اصلا در کار نبوده و نخواهد بود.
در بیشتر مواقع این راه حل شما رو من مناسب نمیدونم و اتفاقا عامل طلاق عاطفی و در نهایت طلاق عملی میدونم

ممنون از توضیحات و ابراز تجربتون ، از نظرات متفاوت استقبال میکنم و اونو باعث تفکر بیشتر میدانم ، نگاه های مختلف و تفکر جمعی مانند چشمهای دیگری است که به انسان داده میشود ، میدانِ دید را بسیار وسیع میکند ، ممنون از وقتی که گذاشتید و درود به مخالف نظرِ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد