بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : خورشت کاری با مرغ

یک مرغ درسته را با پیاز و یک لیوان آب میپزید ، در حال پخت 4 قاشق پُر پودر کاری را به آن اضافه میکنید ، نمک کم بزنید چون پودر کاری کمی نمک داره ، وقتی مرغِ شما در حالِ پخت بود 3 لیوانِ دیگه آب بهش اضافه کنید و اجازه بدید مرغ و کاریِ شما قل بزنه ، برنج کته بذارید و وقتی خورشت شما ولرم شد ، کمی خامه به آب خورشت اضافه کنید و بهم بزنید و با برنج بخورید ، من از کاری سیر نمیشم !

https://s16.picofile.com/file/8413629376/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B1%DB%B1%DB%B1_%DB%B1%DB%B8%DB%B4%DB%B3%DB%B1%DB%B8.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
مبینا پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 08:07 http://imnbv.blogfa.com/

ساعت8صبحه و من بشدت گرسنمه.
عایا این انصافه؟

نخیر این مرغ کاریه (لبخند)
میتونید یه نیمرو درست کنید،کمی فلفل سیاه ،زرچوبه و نمک را توی روغن داغ شده بریزید و چند لحظه تفتش بدید بعد تخم مرغ را روی آن بشکنید.

بارون چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 20:38

ولی من نه فقط اینبار که مطمئنم شما میزبان بسیار خوبی هستین و البته سرآشپز خیلی عالی
آرزو دارم سفره های همه رنگین و بابرکت باشه و مهمان و میزبان های خوب و همدلی باشن برای هم.
ممنون بابت کاری خوب و خوشمزتون.

ممنون از حسِ خوبی که منتقل میکنید ، امیدوارم یه روز همه همنشینهای مجازی را بتونم از نزدیک ببینم و مهمون یکی از غذاهای من بشید (منهای پیتزا !)

قاصدک چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 20:21

حالا که صحبت از شریک غذایی شد منم اومدم، لطفا واسه ما هم بشقاب بذارید، نکنه غذاتون خوب در نیومده ما رو مهمون میکنید؟!

بوش پیچیده تو خونه ، غذایی که بوش خوب باشه مطمئن باشید طعمِ خوبی هم داره ، کاش میشد یه جایی قرار میذاشتیم تو این روزای پاییزی ، یکی هم کته میذاشت ، یکی هم سالاد ، یکی چایی و قهوه میاورد و دور هم میخوردیم و همونجا من پست واقعی میذاشتم و شما هم نظر میدادید و پاسخ را هم زنده میگرفتید.
نمیدونم شاید اثراتِ هوای پاییزه که واسه همه دوست دارم یه بشقاب بذارم !

بارون چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 19:29


نوش جان

اینبار با نا امیدی گفتی !
اینبار از صمیم قلب دوست داشتم غذایی را که درست کردم با همه همنشین های مجازی و شما شریک میشدم !

یه بنده خدا چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 19:23 https://oldjavoon.blogsky.com/

آشپزی برعکس طرز فکری که اونو فقط برای خانمها بیان میکنه فوق العاده سرگرمی خوبیه که هم ایجاد تنوع میشه و هم بنظر من ایجاد علاقه ی بیشتر بین زوجین میکنه
خود من حسب شغل و مدل زندگی،همیشه آشپزی کردم و مواقعی هم که توی خونه آشپزی میکنم باعث میشه که خانمم یه فرصت برای استراحت داشته باشه.
هم تنوع ایجاد میشه و هم صمیمیت بین ما دوچندان میشه...بگذریم که دستپخت من بهتر از خانمم شده گاهی باهم مسابقه میدیم.
با تشکر از جناب بلاگر عزیز بابت پست قشنگشون...

همیشه وقتی آقایان قصد میکنن که کاری را انجام بدن ، جلوتر هستن و پرچمشون بالاست !
درود و عرض ادب به شما

یدون تاریخ ، بدون امضا چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 18:59 http://0076.blogfa.com

بنظر خوشمزه میاد :|

اگر تجربه نکردی ، قطعا عمری را باختی !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد