بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خبر دارید؟

خبر دارید امشب چه شبیه؟

شبِ پنجشنبه عزیزمونه ، پنجشنبه خوب و دوست داشتنیم ، یواش یواش بخودم شک کردم نکنه من عاشقِ پنجشنبه شدم و بخاطر اینه به هیچکس نمیتونم بگم دوست دارم !

فردا در اختیار تمام دوست داشتنیای خودم هستم ، شامل اینم میشه که شایدهیچ کاری نکنم یا یه کاری بکنم که خودمم از انجام دادنش تعجب کنم  !

چند ساعتِ دیگه این هفته هم تحویل میشه و ساعتِ 12 شب ، پنجشنبه خوب و مهربونم  از راه میرسه ، هیجان دارم ، براتون بهترین ها را برای این پنجشنبه استثنایی و خاص آرزو میکنم ، البته جهت اطلاع همه پنجشنبه ها برای من خاص هستند !

شبِ زیبایی برای این شبِ پنجشنبه و خوابی آرام برای همه همنشین های عزیز و گرامی آرزو میکنم.

انتخابی بلاگر برای این شبِ پنجشنبه

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 6 آذر 1399 ساعت 00:43

تولدتون مبارک

تولد پنجشنبه مبارک !
ممنون از بودنِ شما

حسین چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 21:25 https://jadeyebipayan.blogsky.com

چه جالب
چه جالب منم عاشق 5 شنبه هستم ولی بیشتر بهش میگم اخ جون شب جمعه
خوشت باشه

ممنون هم پنجشنبه ای ! خوشِ همه باشه.
سپاس از همراهیتون

بلاگی چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 21:22

توسنی کردی ندانستی همی
کز کشیدن تنگ‌تر گردد کمند
من نمی‌دونم ماجرا چیه ولی با این متن‌هایی که ازت خوندم‌ در ذهن من یه پیرمرد مو‌جوگندمی هستی که کتابهای روان‌شناسی و تجربه‌های زندگی رو جدی گرفته( که نیستی و تضاد خوبی نیست).آقای توسن آدم باید بتونه عاشق بشه.این همه تعقل هم دیگه درست نیست.تاابد تنهایی میاره.یه خرده باید دیوونه بود و اشتباه کرد

نه اینجور نیستم ، ولی ممنون از همراهیتون
شاید یه نکته بین من و شما باشه ، تفاوت در مفهومی که از عشق و مسئولیتهاش داریم ، برایِ من صرفا نمیتونه حرف باشه یا حتی یه عمل کردنِ معمولی .
سپاس از اینکه شبِ پنجشنبه را با ما هستید

بارون چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 21:18

منم حس میکنم این میزان علاقه فقط در دایره عشق میگنجه، یخورده عجیبه
در هر صورت قشنگه و خیلی خوبه که روز مخصوص به خودتون رو دارید و از تمام ثانیه هاش استفاده میکنید و دوستش دارید.
ممنون بابت انتخابی خیلی خوب و انرژی مثبتتون

ممنون از شما ، شبِ پنجشنبه مهربونتون خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد