بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تَکرو !

همیشه آدمها از وضعی که دارند رضایت کامل را ندارند و میخواهند به سمت بهتر شدن (از دیدِ خودشون) برن ، نکته بسیار خوبی است و انگیزه مناسب برای پیشرفت ، تا وقتی تنها هستید میتوانید از این تصمیمات برای خودتون بگیرید و عمل هم بکنید ، اگر موفق هم نشید و اوضاع بهتر هم نشه ، فقط خودتون هستید که ممکنه به خودتون اشکال بگیرید و گله کنید.

وقتی تنها نیستید و در قالب مشترک دارید زندگی میکنید نمیشه بدون هماهنگی و همفکری طرفِ مقابل اینکارو بکنید ، جدا از بحثی که حرفِ آخر را چه کسی میزنه ، اگر مشورت با او انجام نشه ، حتی اگر نتیجه تکرویِ شما خوب و مثبت هم باشه  ، باعث اختلاف خواهد شد.

این حس در طرفِ مقابل بوجود میاد که نقشی در این زندگی نداره و نظر و عقیده اش در نظر گرفته نمیشه و به مرور دلسرد و بی تفاوت میشه.

این دو چرخه های دو نفره را دیدید؟ درسته نفر جلویی فرمان و هدایت دستشه،ولی لازمه از نفر پشت هم راجب مسیری که میخواهند انتخاب کنند سوال کنه و نظرشو بپرسه وگرنه اون ممکنه احساسِ بی تفاوتی بکنه و دیگه پا نزنه و تلاشی برای حرکت نکنه ، تکرو نمیتونه به تنهایی  چرخِ زندگی را بخوبی بچرخونه !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 14:24

واقعی همراه با شوخی
انکار نمیشه که قسمت اول دلخواه من بود
ولی قسمت دوم واقعیت بود واقعیت یه زندگیه درست و هدفمند..

خیلی وقتا آدمها حرفای دلشون را در قالب شوخی میگن ، حالا گاهی 2 تا پا بزن ، اون پشت همش میوه پوست بکنی و آجیل بخوری و منظره تماشا کنی هم خوب نیست ! (لبخند)

بارون یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 14:04

عه راست میگیا
نمیشه دوچرخه های دونفره رو یجوری طراحی کنن که مثل ماشین عمده زحمت حرکتش( در واقع همش) به عهده شخصی باشه که قدرت بدنی بالاتری داره؟ اینطوری نفر دوم میتونه به وقتش کمک کنه و همراه و همسفر خوبی باشه. میوه پوست میگیره، میخوابه، حرف میزنه و اصلا خودش عامل نشاطه و حوصله فرمان بدست ها سر نمیره.
اینطور تکروی که نیست هیچ، همه چی خیلی هم عالی پیش میره.

+ جدای از شوخی، مطلبتون خیلی عالی بود، دوچرخه ای که چرخش به همت دوتاشون میچرخه، همیشه در مسیر اعتدال حرکت میکنه و قطعا مقصد قشنگی در انتظارشونه، مقصد با مسیری روشن.

بیشتر به نظر قسمت اول واقعی به نظر میرسید ، چون با توضیحاتِ و جزئیات کامل نوشته بودید !(لبخند)
سپاس از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد