بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: شوخی با توصیه های بلاگر !

دوستم را بعد مدتها دیدم ،  پَکر بود ، تا منو دید شروع به گله کرد ، گفت :برو  توام با این توصیه هات ، گفتم چی شده مگه؟ گفت یادته یه بار گفتی به هر کی رسیدی با اسم کوچیک صداش کن؟ گفتی احساسِ صمیمیت رو بیشتر میکنه ؟ گفتم خب آره ، الانم همینو میگم، چی شده مگه؟ گفت جمعه پیش رفته بودیم خونه عموی بزرگم ، 30 سال بود بهش عمو جان میگفتم ، اینبار گفتم سلام بهروز جان ، 2 ساعت تو حیاط داشت دنبالم میکرد با لنگه کفش بزنتم ، داد میزد بچه پررو مگه من رفیقتم ، همکلاسیتم  ! خلاصه توصیت داشت منو به فنا میداد !

***

به نظرِ شما واقعا تقصیرِ منه؟! (لبخندِ شیطانی)

نظرات 5 + ارسال نظر
من یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 20:13 http://me2020.blogsky.com

من پسوند "جان" رو که آخر اسم اضافه میکنن دوس ندارم ترجیح میدم با همون اسمم صدام کنن وقتی اسمم رو با پسوند صدا میکنن حس صمیمیت بهم نمیده خودمم فقط با کسانی که رو دربایستی داشته باشم فقط این طور با چنین پسوندهایی صداشون میکنم
ولی خب حکایت عمو و خاله و ....فرق داره

باشه من ،درکتون میکنم من ! شبِ خوبی داشته باشی من ! ممنون که هستی من، چند روز خبری ازتون نبود من !
سپاس از من !(لبخند)

سارا یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 19:14 Http://15azar59.blogsky.com

اوف عموجان از تنزل درجه عصبانی شدن

جدا؟ شما هم به این نتیجه رسیدید؟ اگر با لنگه کفش دنبالتون میکردند شاید بهتر متوجه میشدید ! (لبخند)
ممنون از حضور و نظر شما

اشک سرخ یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 19:11

بله که تقصیرشماست
منم دوست دارم به اسم کوچک صدام بزنن البته ازطرف دوستای صمیمی وهمکار

یه بار امتحان کنید، کسی از اینکه اسمش را صدا کنید نباید ناراحت شود ، البته با عمو و دایی نه ! (لبخند)
ممنون که وقت عزیزتون را با ما هستید

توسن یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 17:01 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خیلی دلم میخاد لبخند شیطانیتو ببینم خندع

خودم هم میخوام ، معمولا تو این مواقع آینه نزدیکم نیست ! (لبخند)

morghe amin یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 16:09

خوب این راهکار برای صمیمی شدن رو همه جواب نمیده. اگه کسی با چند بار اشنایی منو به اسم کوچیک صدا بزنه واقعا حس بدی پیدا میکنم یا حتی به جای شما بگه تو.
فکر کنم شما خودتون رو این شما و تو بودن مشکل دارید و بیشتر دوس دارید شما خطاب بشید تا تو.
و راجب اینک ایا تقصیر شماست یانه باید بگم که تقصیر دوستتونه چون خوب صدا زدن عمو و دایی یا هر کدوم از فامیلا به اسم میتونه بهشون بر بخوره. میتونستن این روش رو روی دوست خانواده و همکار و... به کار ببرند

من با گفتن تو مشکل دارم، ترجیحِ من "شما" هست و کلام مودبانه ،مگر با شخص و موقعیت خاص، ولی به هیچ عنوان صدا کردن اسم کوچک کسی را توهین نمیدانم ، همه را به اسم کوچک صدا میکنم ، حتی کسی که اصلا نمیشناسمش و برخورد اوله ، هر کس هم منو به اسم کوچک صدا کنه لذت میبرم ،البته ابتدا ازش میپرسم اشکالی نداره.
ضمنا این مطلب طنز بود !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد