بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

غذای ملی بعد از چلوکباب ، کله و پاچه !

عجب دلم خواست !

یه روز صبح ساعت 4 بلند شی ، بری سمت دربند ، تو میدون تجریش یه کله پاچه اساسی بخوری ، بعد بری بالا و کالریهایی که وارد کردی را بسوزونی .. به نظرِ شما میچسبه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 01:30

نمیشه به جای ۴ صبح ، ۶ بریم؟

6 بعدازظهر؟! (لبخند)

بارون یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 23:05

به به
همیشه جزء اولویتهاست..
حتما یه روز که شرایط کمی نرمال تر شد خودم رو دعوت میکنم به صرف کله پاچه در طبیعت..

شما هم به لیستِ مشکوکها اضافه شدید ! قبل ازدواج دخترها میگن کله پاچه چیه ، بدم میاد و از این حرفا !
ممنون از نظرِ مشکوکِ شما ! (لبخند)

اشک سرخ یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 21:37

اتفاقاحدستون درموردمن درست نبود
چون مجردهاهم کله پاچه دوست دارن

ای استثنا ، ای منحصر بفرد ، ای ضد فمنیست ، ای یکتا...
البته هنوز هم مشکوکم بهتون ! (لبخند)

اشک سرخ یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 21:27

عالیه
منم دوست دارم کله پاچه

دخترها تا وقتی ازدواج نکردن میگن بو میده ولی بعد ازدواج بشقابِ شوهرشونم میخورن !
اشک کی ازدواج کردی؟ چرا نگفته بودی؟ (لبخند)
ممنون از شب نشینیتون با ما

سارا یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 20:30 Http://15azar59.blogsky.com

بسیاااار زیاد موافقم

ممنون از همنشین های موافقِ کله پاچه !

من یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 20:10 http://me2020.blogsky.com

کله پاچه هرگز حتی از بوشم متنفرم

مدرک قطعی تجرد، محکمتر از شناسنامه ! همه دختر خانمهای مجرد مثل شما هستند !
بعد از ازدواج عاشقش میشی ، شوهرو نمیگما ، کله پاچه را میگم ، میتونین از با تجربه ها بپرسین !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد