بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دلتنگیِ مردانه !

خیلی با خانمها فرق داره !

نه  از دوری گله میکنه، نه اصراری به دیدار داره ، نه اشکی ، نه آهی ، حتی اکثرا بیان هم نمیشه ، ضمنا میل و  اشتیاق ملاقات را هم به زبان نمیاره ، ولی هست و انتظار داره دلتنگیش حس بشه و تنها راهش اینه که وقتی از نزدیک دیدیش ،  از نگاهِ گرمش متوجه بشی !

نظرات 8 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 11:02 http://darhavaliman.blogsky.com

زن و مرد متفاوتن ... جای شکی نیست اما همه آدمها منعطف خلق شدن .. یک زن توی زندگی و شرایطی که داره گاهی ایجاب میکنه که رفتارهای مردانه ای داشته باشه اما زنیتش رو هم همچنان داره... مردهم گاهی در مقابل زن یا فرقی نداره یک مرد دیگه لازم انعطاف به خرج بده...

سپاس از توضیح شما

مسافر چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 10:38 https://darhavaliman.blogsky.com/

مرد و زن نداره آدمها باید تغییر کنن باید یادبگیرن گاهی احساساتشون به زبون بیارن البته نه همیشه ... اینکه بخوان تا آخر عمر روی یک مدار باشن چون جنس زن و مرد فرق داره قابل قبول نیست...البته این نظر منه :)

با احترام به نظرِ شما ، من سعی میکنم زیاد از کلمه باید استفاده نکنم !
عقیده دارم ذات و فطرت انسانها (بدون نگاه جنسیتی) تغییر ناپذیره ، این رفتارها هستند که ممکنه تغییر کنند.
این نوشته حس طبیعی مردانه از نگاهِ من در زمینه نحوه ابرازِ دلتنگی بود، قطعا همه اینجور نیستند ولی عقیده دارم اجازه بدیم انسانها حرکت بر مدار طبیعت خودشان را انجام بدن و سعی نکنیم با فشار آنها را تغییر بدیم .
به نظرِ شما ، مرد و زن از نظر نحوه ابرازِ مسائل روحی و حسی تفاوتی ندارند؟
سپاس از نظر و همراهیتون

حسین چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 02:42 https://jadeyebipayan.blogsky.com

تو این پستتون کاملا حق با شماست

ممنون از نظر و حضورِ شما

سارا سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 22:28 Http://15azar59.blogsky.com

اقایون مگه حس دارن ؟؟؟ اونم دلتنگی ؟؟؟

بله ، دارن، شاید منطقشون قوی باشه ولی بدون احساس نیستند.

بارون سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 22:21

هیعیییی روزگار..
( با اینکه دلخواه نیست ولی زیبایی های زندگی در همین تفاوت هاست)

همدیگرو کامل میکنن ، هر چند در بروز و ظهور احساس کاملا متفاوتن.

من سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 21:52 http://me2020.blogsky.com

بخاطر این چنین مواردیه که معتقدم مردا موجودات پیچیده ای هستن

ساده نوشتم ، از یه حسِ مردانه !
شاید تا حالا برخورد نداشتی !
اونایی که داشتن میدونن من چی میگم.

اشک سرخ سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 20:23

بنظرتون آیا سخت نیس فهمیدنش ؟!

چیزهایی که ارزشمندند ، سخت هم هستند !

تیلوتیلو سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 20:07

من دقیقا میشناسمش
هرچند خیلی برام دلچسب نیست
اما دقیقا باهاش آشنام

تفاوت های رفتاری زن و مرد واقعیت هست و میبایست پذیرفت و درک متقابل داشت.
ممنون از انتقال تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد