بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چشمهایش !

این همه گیری  نکات منفی و متاسفانه غم انگیز زیاد داشت ، ولی نمیشه از نکتهِ مهم و بزرگ اون غافل موند، زمان آماده شدن خانمها برای خروج از منزل بشدت کاهش یافته ! با توجه به زدن ماسک حدودِ نصف زمان رسیدگی به چهره کم شده !

هم اکنون صرفا در بخش بالایی صورت ،  چشم و ابرو فعالیت تخصصی انجام میشه و همه در حال حاضر دارای چشمانی شهلا  ، مژگانی برگشته و کمند ابرو  شدند ! (لبخند)

افردای هم که در فکر عمل زیبایی پر هزینه و با عوارض زیادِ بینی بودند ، فعلا با 1500 تومان (قیمت ماسک) این ماجرا را از سر گذرداندند !

ضمنا شوهرانِ گرامی هم کمی نفس راحت در زمینه کاهش هزینه های لوازم آرایش و اعمال زیبایی همسرانِ خود میکشند !

نظرات 16 + ارسال نظر
.. شنبه 15 آذر 1399 ساعت 22:13

راستش میخواستم یه چیز دیگه هم بگم بیشتر دخترا فکر میکنن تو خواستگاری بیشتر از بقیه موقع ها آرایش کنن در حالی که کسی که دنبال سادگی باشه اون مدل بودن رو رد میکنه مثل همسر من که جاهای زیادی رفته بود و اشکال اساسی که میگرفت همین بود و میره سراغ یه آدم آرایش نکرده و ساده و کسی که دنبال آرایش و ... باشه همیشه دنبال همین هم خواهد بود آدم بهتره هر جوری که همیشه هست خودشو نشون بده نه اینوری نه اونوری هر جوری که همیشه یا اکثر موقع ها هست.

با همسر شما کاملا موافقم، از همنشین های گرامی میخوام که از تجربه ها استفاده کنند.
ممنون از انتقال تجربه و همراهی شما

.. شنبه 15 آذر 1399 ساعت 21:08

اتفاقا ازدواج کردم و تو مراسم خواستگاری هم کاملا بدون آرایش بودم و با کسی ازدواج کردم که دنبال عروسک نمیگشت و قیافه واقعیم رو با هر شرایطی که داره قبول داشت و داره زندگی ساده و خوبی داریم. و هر دو طرف هم عین کف دست صاف و ساده هر چی بودیم از اول رو کردیم. آینه نگاه کردن عیب نیست من آینه زیاد نگاه میکنم و سعی می کنم همیشه مرتب باشم و لباسای متناسب بپوشم ولی همیشه خودمم و از خودم فرار نمی کنم

از صمیم قلب امیدوارم سالها خوب و خوش و خرم باشید، یه حسی سراغم آمد و با توجه به اینکه حسم معمولا با من همراهی میکنه ، توصیه میکنم سختی هایی که معنوی نیستن را تحمل کنید،مادی کم باشه را میشه تحمل کرد، حستون را مراقبت کنید.

اشک سرخ شنبه 15 آذر 1399 ساعت 19:52

آغا.. من حقیقت رو گفتم وچیزی جزاین نیست.

اولا آغا بیشتر به شما منتسب میباشد !
بودن یا نبودن ، این است حقیقت !
باشه ، چون کاربر وبلاگ بلاگر هستید از شما میپذیریم !

morghe amin شنبه 15 آذر 1399 ساعت 19:33 http://morghe-amin.blogsky.com

من همیشه انقدر ریمل میزنم که چشمام باز نمیشن. ابرو هم که نگم تقریبا یه مداد ابرو رو تموم میکنم. فر مژه هم از وقتی کرونا اومده 18 بار تیوپشو عوض کردم ( اخه فقط این چشما دیده میشن). کرم پودر هم تو هر بار مصرف نصف میکنم. خط چشمم هم به زخامت طول و عرض بزرگراه آزادگان میکشم.سرمه هم میکشم که دیگه تکمیل شه گاهی وقتا هم مداد نقره ای میکشم و واسه خودم جعبه مداد رنگی درست میکنم. دیگه اگه چیزی هم موند شما بگید.
اقای بلاگر اگه شنیدن این ها با اغراق فراوان باعث خرسندی شما میشه من حاضرم خوشحالتون کنم. به هر حال تو این وضعیت کرونایی همه به یه دلخوشی نیاز دارن.

سلام شجاعت ، سلام حقیقت ، سلام صداقت !
درود به کسی که دیگران نگفتند و پنهان کردند و شما گفتید !

scammer doll شنبه 15 آذر 1399 ساعت 17:32

چشم هایش
.
.
.
اثر بلاگر


خب من با شجاعت اعتراف میکنم که با ماسک هم آرایش میکنم ...
اگه جایزه داره در خدمتم

رکوردهای گینس منتظر شماست ... هم اکنون به من اطلاع دادن که شما دیگه رکورد شکنی کردید!
آخه آرایش زیر ماسک؟ کی قراره ببینه؟ میگفتن ترک عادت موجب بیماریست ، باورم نمیشد !

اشک سرخ شنبه 15 آذر 1399 ساعت 16:42

سلام
واقعا همینطوره
راستش منم زیاداهلش نیستم درحدخیلی ملایم یافقط ضدآفتاب .بعضیاتعجب آوره چجوری تحمل میکنن اون همه موادآرایشی روبیچاره پوست

سلام
خوشحالم که همه خانمهای محترمِ مخاطب این وبلاگ اصلا آرایش نکرده و نمیکنند و اصلا نیازی ندارند ، بدون آرایش هم همه چیز خوبه!
پس اینهمه خانم که آرایش میکنن کجان؟ اقلا یکی اعتراف کنه ! (لبخند)

مسافر شنبه 15 آذر 1399 ساعت 16:13

ولی در کل خوشحالم که دیگه مجبور نیستم همون ضدآفتاب رو هم بزنم...البته ضدآفتاب من بی رنگ بود :)

خوشحالم ، بجاش برین از این ماسکهای رنگی و گل گلی بخرید !

آزیتا شنبه 15 آذر 1399 ساعت 15:59

ولی حیف که سیبیل آقایونو میپوشونه!

حکم چشم رو داره برا ما خانما...

به نظرِ شما احترام میذارم و توضیح خاصی نمیدم و فقط میگم کمی میو میو ! (لبخند)

توسن شنبه 15 آذر 1399 ساعت 15:59 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


ارررره به اقایون بگو کارت بانکیشونو سفت بچسبن که هزینه کانسیلر و ریمل و خط چش خداتومنی سر به فلک کشیدع

باشه میگم ، ممنون از راهنمائیتون !

سارا شنبه 15 آذر 1399 ساعت 15:56 Http://15azar59.blogsky.com

عنوان رو خوندم فکر کردم نقدی بر کتاب بزرگ علوی هست

اتفاقا یجورایی به اون هم اشاره داشتم !

.. شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:56


ولی من قیافه واقعی خودمو دوست دارم و حتی تو مراسمای خانومانه هم زیاد اهل آرایش نیستم و دلم نمیخواد از خود واقعیم فاصله بگیرم.

جدا"؟ تو مراسم خانومانه؟ بقیه مراسم چطور؟ اگر ازدواج نکرده باشید خواستگار هم که آمد همینطورید؟ لطفا اعلام نمایید خواستگاران محترم ساعت 6 صبح بیان که هنوز دست و صورت هم نشسته باشید و خودِ خودِ واقعیتون باشید ! اگه هم این مراسم را گذراندید و ازدواج کردید ، یه بار دیگه عکس اون روزتون را نگاه کنید !
پس اون همه لوازم آرایش ، روی میزتون، توی کشو ، توی کیفتون و ...چکار میکنه؟ چرا هر بار تو ماشین میشینید ، آفتابگیر که پشتش آینه داره را یه بار میدین پایین و خودتون را نگاه میکنید؟
موقع بیرون آمدن از خونه کم نگاه کرده بودید تو آینه؟ (لبخند)

دلسوختگان شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:37 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

شاد و سلامت باشید

شما هم همینطور
ممنون از همراهیتون

بارون شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:34


پوست ها یه نفس راحت کشیدن..

روحیه را از دست ندادید؟ برای بعضی خانمها ، آرایش حکم نفس کشیدن داشت !

lili شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:34

سلام. درسته آی گفتید. ودقت کردم کسانی که برعکس این عمل میکنند ومثل قبل آرایش میکنند یا ماسک نمیزنن یا نصفه نیمه .بالاخره اون آرایشه باید پیدا باشه

یعنی تا این حد؟ از بیماری نمیترسند؟ پس درست میگفتن خانمها عقیده دارند ، منو بُکش ولی زیبا کن ! (لبخند)

من شنبه 15 آذر 1399 ساعت 13:27 http://me2020.blogsky.com

زاویه های مثبت ماسک زدن از دید آقایون

نور را به تاریکی تاباندم !
خودتون هم انتظار نداشتید مردی پیدا بشه که اسرارتون را فاش کنه؟! (لبخند)

تیلوتیلو شنبه 15 آذر 1399 ساعت 12:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

:

مهر تائید تیلو باشه ، یعنی کلمه به کلمه متنِ تخصصی من صحیح بوده ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد