بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اسم فقط چند حرفه !

بعضی از عنوانی که دارند خجالت میکشند. اسمِ شما فقط چند تا حرف است  ولی نشانه شما نیست !

میشناسم کسانی را که شاید از ظن خودشان اسم مطلوبی ندارند ولی شخصیت و رفتار فوق العاده ای دارند ، تا حدی که شخص دیگری را با همان اسم میبینم ، ناخودآگاه حس خوبی میگیرم و هستند کسانی که اسم های از دید خودشان زیبایی دارند ولی حتی از یکبار دیگر ملاقات کردنشان فراریم.

آن چند حرف که عنوان شما هستند به خودی خود زیبا یا زشت نیستند ، بستگی دارد که وقتی صدایشان میکنید ، چه کسی برمیگردد !

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 12:14 https://meslehichkass.blogsky.com/

بله برای من اسم طرف مقابل ملاک شناخت و زیبایی نیست
ولی خیلی از اینکه اسم زیبایی دارم خوشحالم
اینطوری به قصه نگاه کنید یکبار...

از اینکه حس خوبی به اسمتون دارید خوشحالم ، ولی واقعا این برام پیش آمده یه اسمِ کاملا معمولی ، با توجه به رفتارِ آن شخص برای من تبدیل به یه اسم زیبا و دوست داشتنی شده .
ممنون از توضیحتون

تیلوتیلو دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 08:51 https://meslehichkass.blogsky.com/

بالاخره زیبا بودن اسم ، حس و حال خوب میده به هرکسی

ملاک زیبایی از دیدِ من شخصیت کسیِ که پشت اون اسمه.
ممنون از نظرتون

scammer doll یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 22:30

دقیقا همینطوره

ولی کاش میشد آدم ها خودشون اسمشون رو طبق شخصیتشون انتخاب کنن ...
مثلا کسی که ظالم هست اسمش رو میزاشت جبار سینگ

متوجه شدم نظراتتون منو یاد چی میندازه ، فیلم هندی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد