بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مرد بودن ، زن بودن !

چرا با اون چیزی که درونتون هست میجنگید؟ بیشتر اختلافها و مشکلات از این ناشی میشه که انسانها با خودشون نمیسازن !

مرد هستی ، محکم باش ، تکیه گاه باش ، سایه ات رو سرش باشه ، قوی باش و نشون بده که توانایی ، حرفت 2 تا نشه  ، بذار وقتی ازت حرف میزنه با غرور و افتخار بگه مردِ من ، قدرتتو تو کنترلِ مادی و معنوی  زندگی نشون بده نه تو توانِ بدنی ، به آرزوهای رنگیش توجه کن، اگه با حرف نمیتونی با عمل بهش بگو دوسش داری ، زنِ زندگیتون همونی که روزای اول حس میکردی بدون او نمیتونی و نمیشه !

زن هستی ، پر از احساس باش ، تکیه کن ، بهش نشون بده که  وابستشی ، غرورشو نشکن ، به حرف این و اون توجه نکن ، وفادار و پایبند به حرفات باش ، ایمانتو به او حفظ کن ، روزی اگه مشکل داشت کنارش باش ، نذار حس کنه چیزی یا کسی برات مهمتر از اونه  ، با مهربانی و مهر بهش نگاه کن ، دستهایی که برای شما تلاش میکنه را گاهی بگیر و ازش تشکر کن ، مردتون بزرگِ شماست !


نظرات 10 + ارسال نظر
Mahsa.sh شنبه 29 آذر 1399 ساعت 09:24

بحث جنگیدن و قبول نکردن نیست...
فقط گاها حرفاتون تداعی کننده دوران مردسالاری قدیمه و انتظاراتی که اون موقع از زن ها بود

ضمن احترام به نظرِ شما ، هر چیزی که در قدیم بوده که بد نبوده !
شاید خیلی وقتها از خاطراتِ بزرگترها مطالبی میشنوم ، یه جورایی حسرت آن روزها را بهمراه دارم.
ممنون از همراهیتون

lili شنبه 29 آذر 1399 ساعت 09:06

سلام
خیلی حرف درست ومنطقیه. من که تا حالا سعی کردم همین طور رفتار کنم دخترم میگه تو وابسته ای ولی این حس زنانه را خیلی دوست دارم وهمسرم هم همین طور رفتار میکنه:قوی.تکیه گاه.محکم

سلام همنشین گرامی
سپاس از انتقال تجربه ، دقیقا مورد نظر من هم همین بود ، حرکت بر مبنای ذات و فطرت.

N شنبه 29 آذر 1399 ساعت 00:42 http://zendegiiiio.blogfa.com

چه حرف خوب و منطقی بود..

خوشحالم که این حسو داشتید

توسن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 21:16

وابسته بودن بنظرم حس بدی برای خود فرد داره اینکه مدام باید حواسش باشه مبادا کاری خلاف میل اون انجام بده ک از دستش بده و....
و تو روابط امروزی اگر کسی بفهمه ک طرف ب اون وابسته شده ازش دور تر میشه چون اکثرا از مسئولیت پذیری فرار میکنن ...
دیدی ک شما نسبت ب وابستگی داری با دیدی ک من دارم فرق میکنه شما از ی جنبه و من از بعد دیگه ای بهش نگاه میکنم بنظرم وابستگیی ک برام معنی کردی بخشی تعهد به عشقه

اینجائیم که از زوایای متفاوت به یک قضیه نگاه کنیم و نظرات مختلف راببینیم ، همین کاری که الان من و شما کردیم.
سپاس از همراهیتون

. جمعه 28 آذر 1399 ساعت 21:13

اون قسمت ک راجع به زن بودن نوشتید چه قشنگ بود.
زن وابسته ی مرد باشه یعنی مثل بچه ای ک به پای پدر مادرش میچسبه، بچسبه دیگه هوم؟! :)) البته مقدارش نه زیاد نه کم باشه که به طرف مقابلم بچسبه دیگه آره!!؟

مدل کوآلایی؟
آره دقیقا همونجور که بچه میچسبه!
مگه غیر اینه؟ مگه بعضی رفتارها و بهانه گیریهای خانمها بچگانه نیست؟ بچه هم با احساسش حرف میزنه و تصمیم میگیره و نظر میده ، چیزِ بدی هم نیست ، یه جاهایی خیلی هم زیباست و آقایون دوست دارند، مرد و زن مکمل هم هستند ، اگر یکی منطق زیاد داره ، اون یکی احساس داره ، هر دوش برای یه زندگیِ زیبا و آروم لازمه !
رک بنویسید با اون قسمت نوشته من مشکل دارید بهتره، درود به کسی که عقیده مخالفِ من داره و ممنون از وقتی که گذاشتید

سارا جمعه 28 آذر 1399 ساعت 20:56 Http://15azar59.blogsky.com

حرف حساب و پست خوب ..

سپاس از همراهیتون

توسن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 20:43

با همش موافقم الا اونجا ک درباره وابستگی صحبت کردی ....
بنظرم زن و مرد نداره کلا با وابستگی مخالفم
بنظرم دلبستگی کلمه بهتری هست و عشق کلمه بهترتری خندع

بیشتر سعی کردم از مسائل واقعی زندگی صحبت کنم ، قطعا دلبستگی و اون مورد دیگه که گفتید(احساس) و خیلی چیزای دیگه مرد و زن بودن را تشکیل میده.
وابسته بودن یعنی بدون شما نمیتونم ، یعنی بهت وصلم ، یعنی خوب باشی خوبم ، بد باشی بدم ، یعنی هر چی باشی من همونم ، به هر حس و منطقی که داری وابستم و با تغییرِ شما منم همون میشم !
ممنون از همراهی و اظهار نظرِ خوبتون

Mahsa.sh جمعه 28 آذر 1399 ساعت 17:33

مهم اینجاش بود که شما باید تو هر متنتو یه تیکه ضد فمنیسمی داشته باشید :)

اصلا من ضد فمنیست ، همون چیزی که میگید ، مردی که بزرگت نباشه ، سایه رو سرت نباشه ، تکیه گاهت نباشه ، آخه خودت ازش خوشت نمیاد ، خودت رهاش میکنی ، خودت آرزوشو نخواهی داشت، مردِ ضعیف دوست داری؟ با خودت میجنگی؟ ، جمله اول را بخوان ، با خودتون نجنگید !
ممنون از حضور و نظر و پی گیری حرفاتون

Mahsa.sh جمعه 28 آذر 1399 ساعت 17:05

اون قسمته "مردتون بزرگ شماست!" رو متوجه نشدم منظورتون چیه؟

بقیشو متوجه شدید؟

اشک سرخ جمعه 28 آذر 1399 ساعت 15:21

عجب نصیحت هایی

ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد