بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : کراکف پنیری با سبزیجات

در ادامه آب کردنِ دل همنشینهای گرامی ، برای شام امشب ، کراکف پنیر و سبزیجات تفت داده شده داریم که شما با فیلم و عکسش و من با خودش همراه خواهم بود !

کراکف پنیری بُرش داده شده  را بمدت سی دقیقه  در فر با دمای 250 میذاریم ، سبزیجات را که شامل گل کلم ، بروکلی ، فلفل ، جوانه گندم ، هویج رنده شده، کاهو خرد شده است را تفت میدهیم و بعد بشقابِ شامِ من آمادس، عکس و فیلم شما هم آمادس !

دانلود ویدیو

دارم اینو گوش میدم

الان هم دارم اینو گوش میدم

الان هم اینو !

 این آخریشه !

زمستون شروع شد ! ولی پنجشنبه ها یه چیزِ دیگس !



نتیجه :

https://s17.picofile.com/file/8418262800/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B0_%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B4%DB%B5%DB%B5.jpg



نظرات 17 + ارسال نظر
scammer doll سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 00:29

بله خیلی مهمه نقشه و برنامه ریزی
وقتی همسرهمه فن حریف( دارم یا خواهم داشت )
دیگه چرا آشپزی؟

یه مثل دیگه هم شنیده بودم که در آن این کلمات بود ، آش ، باش ، خیال ، صنار ! (لبخند)
ممنون از حضور و نظرات و آرزوهای رویایی شما !

N دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 23:46 http://zendegiiiio.blogfa.com

گیج شدم

شما تنها نیستید ، دیگه خودمم نمیدونم هستم یا نه ! (لبخند)

scammer doll دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 22:27

همسر من قطعا محترم و دوست داشتنی( هست یا خواهد بود )
کراکف هم خواهد داد بمن
.
.
.
یه چیزی مثل نه تایید میکنم و نه تکذیب میکنم شمابود

یعنی از الان برای خواهد بود نقشه کشیدید؟ برین کمی آشپزی یاد بگیرید ،یه مثل بود در زمینه پنبه دانه و لپ لپ و خواب و این حرفا !(لبخند)

توسن دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 19:53

حریف هر کی بشم تو رو نمیتونم
خندع
الان میگه تو ن شما خندع

دقیقا ، تو نه شما!

scammer doll دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 19:21

کراکف که ندادین
زمستونم که شروع شد
دل ما هم کباب شد:)

لطفا درخواست را برای همسر بسیار محترم و دوست داشتنی و مهربون حال یا آینده ارسال نمایید ! (لبخند)

توسن دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 16:33

مرحله نهایی جلزو ولز کردن دل ماس ن کراکف

اصلا حالا ک اینطوریه پنج شنبه باید مهمونی بدی ...فکراتو بکن منتظر نظر مثبتت هستم

مهمونی میدم ، برای خودم ! (لبخند)
ممنون از مقاومتِ شما

اشک سرخ دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 11:32

پوزش مجدد

جی جی دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 10:53 http://golldokhtar94.blogfa.com

من داداشم تو خونه حتی بلند نمیشه یه لیوان آب بخوره باید واسه ش ببریم

نگران نباشید وقتی ازدواج کرد خوب میشه و آن موقع شما حرص میخوری که چرا توی خونه کار نمیکرد و برای همسرش داره اینهمه کار میکنه؟ بعد از این سوال ، شما تبدیل میشی به یک عدد خواهر شوهر و با محبت فرآوان حق خودش و همسرش را بهشون تقدیم میکنی ! (لبخند)
ولی خوبه که هم مردها کارهای خانه را بلد باشن و هم خانمها بتونن از پس بعضی از کارهای مردانه بر بیان.
ممنون از حضورتون

اشک سرخ دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 10:41

یعنی ترکی رو بلدین اماترک نیستین یعنی؟!

به چن زبان مسلطین شماجناب بلاگر؟

با پوزش ، ترجیح میدم سوالهای شخصی را جواب ندم
ممنون از همراهیتون

تیلوتیلو دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 09:05 https://meslehichkass.blogsky.com/

نوش جان

سپاس از شما

N دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 00:28 http://zendegiiiio.blogfa.com

معذرت میخوام! فک کردم کلا ترک هستین :/

شاید هم باشم !

N یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 23:49 http://zendegiiiio.blogfa.com

آقای بلاگر معلومه غذاهاتون خیلی خوشمزه میشن و خوشحالم که ترکین منم ترکم..یاشاسین بلاگر

ممنون از شما و همراهیتون
نگفتم که ترکم ، با اینکه باعث افتخاره اگه باشم !
با زبانهای دیگه هم آشنایی دارم ، دلیل نمیشه آنجایی باشم !

سارا یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 23:48 Http://15azar59.blogsky.com

"الان هم دارم اینو گوش میدم " خیلی عالیه
مرسی

خوشحالم که پسندیدید ، آخریش را هم گذاشتم بعدش دیگه برید بخوابید ، به زبانِ خوش ! (لبخند)

اشک سرخ یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 23:09

بله
وای چقدخوب

فارسی هم بلدم !

اشک سرخ یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 23:02

عه ترکی بلدین شما؟

عه ، مثل اینکه شما هم بلدی !

مسافر یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 21:35

یک املت ترکی درست میکردین دیگه دور این غذاها رو خط میکشیدید :)

با همه اینها ولی حس امشب یکجور دیگست..

ببین امشب اینجوریه ، پنجشنبه چی میشه؟ (لبخند)
ترک هستید؟
یاشاسن بیزیم گوزل یولداشمیز !

بارون یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 20:58

خب پس با این حساب مراقب انگشت کوچیکه پاتون باشید.
پایه های مبل در کمین هستند

نوش جان

با لطفِ همنشین های محترمی مثلِ شما ، بسیار مواظبم !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد