بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زوزه باد !

دارید توی کوچه راه میرید صدای زوزه بادی را میشنوید ، خب متوجه نمیشید که چی میگه ، بهش توجه میکنید؟ میرید دنبالش تا باد را بگیریدش و ازش بپرسید که منظورش چی بوده؟ شاید داشته به شما توهین میکرده ! بی توجه بهش راهتون را ادامه میدید.

واقعا تعجب میکنم از کسایی که وقتی در مقابل بی ادبی و توهین قرار میگیرند چرا به کلمات توجه میکنید ! کسی که نتونه زبان خودشو کنترل کنه ، قطعا عقل و فکری نداره ، میخوای عکس العمل نشون بدی؟که چی بشه ؟  به چی؟ به چیزی که خالی از هر چیزه؟ به کسی که ناتوانه و نمیتونه پاسخی منطقی داشته باشه ، او با بیان کلمات بی ربط به اندازه کافی داره عجز خودشو نشون میده، وقتی جر و بحثی شروع میشه و به توهین و کلمات نامربوط میرسه در حقیقت گریزگاه فرد مقصره ، اگر شما هم وارد بازی اون بشید و پاسخ متقابل مانند خودش بدید ، او به هدفش که پاک کردن اصل قضیه بوده رسیده و موضوع اصلی بحثتون به کل فرآموش میشه !

توصیه میکنم خصوصا در بحث های خانوادگی اگر کار به کلمات ناخوشایند رسید ، بدون عکس العمل باشید انگار که هرگز چیزی نشنیدید، انگار زوزۀ بادی بوده !

نظرات 5 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:11

از این استیکر هایی ک دارع لب پایینشو گاز میگیره نداری؟

فیلم قدیمی زیاد دیدی؟؟؟ از اون سیاه سفیدایی که چارسوق داشت ؟

scammer doll چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 20:24

شما به این باور رسیدین و خب ما که تازه میخواییم قدم به این باورها بذاریم سخته و خیلی تمرین میخواد

ممنون
پس من میتونم ... چقد راه دارم تا رسیدن به این که باورهای درست برسم .
انقد راهکارها منطقی هستن که آدم جا میمونه همش رو انجام بده ...
آموزش گام به گام باشه لطفا

از الان شروع کنید و در هر حالی ، کلام ناشایست به زبانتون نیاد !
جسارت میکنم اینو میگم و مطمئنم که همین هم هست .
سپاس از همراهیتون

scammer doll چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 20:03

پدر من میگه حرف بد باد هواست روانه کن بره !
هر کسی بحثش بالا گرفته قطعا یکبار این چیزی که شما نوشتین رو تجربه کرده ... امیدوارم که با این حرفای شما به خودمون بیاییم و تو زندگیمون استفاده کنیم وفقط در حد خوندن نباشه با اینکه سخته تو اون لحظه کنترل کردن و کار هر کسی نیست!

من میتونم ، مطمئنم شما هم میتونید!
میدونم که میتونید.
سپاس از همراهیتون

دلسوختگان چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 14:37 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

خیلی عالی و زیبا نگاشتید
قلمتان مانا و نویسا

سپاس از حضور شما

شاهزاده خانم چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 13:16 http://myotherworld.blogfa.com

شیرین‌ترین نصیحت بود برام...
میتونم این پستتون رو لینک کنم تو وبلاگم؟

بله
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد